این دو گروه منافق | آوای استقلال
2

این دو گروه منافق

  • کد خبر : 21893
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
این دو گروه منافق
یادمان باشد در حساس ترین شرایط دو گروه چقدر تیم را تحت فشار گذاشتند چقدر برای تیم حاشیه ساختند و خاطر هواداران را مکدر کردند.

به گزارش آوای استقلال، یادمان باشد نه در خوشی این ادمها را باور کنیم نه در شکست.
این دو دسته حالا که برای شادی و قهرمانی به آرامش و اتحاد نیاز داریم به جان هم افتاده اند و در دعوایشان افتخارات استقلال را زیر سوال می‌برند.
در دعواهایشان به بزرگان تاریخ باشگاه جسارت می‌کنند.
این دو دسته چه بخواهند یا نه
ناصر حجازی و امیر قلعه نوعی جزو افتخارات باشگاه بزرگ استقلال هستند.
هتاکی به آنها، زیر سوال بردن قهرمانی هایی که با تلاش مجموعه ای بزرگ و با حمایت بی نظیر هواداران شکل گرفته به دست عده ای منفعت طلب که منافعشان در طرفداری از ناصر حجازی یا امیر قلعه نوعی است.
آتش انداختن به خرمن استقلال است و تتها حسن این جنگ و تفرقه فکنی نقابهایی ست که از صورتها می افتد!
آنها که خودشان را طرفدار امیر میدانند با تخریب فرهاد یا اهانت به ناصر حجازی در واقع قلعه نوعی را زیر سوال میبرند و برای او دشمن تراشی میکنند و انها که طرفدار فرهادند و به خاطر وزن دادن به طرفداری شان نام ناصر حجازی را پیش میکشند حواسشان باشد بزرگی ناصر خان را بازیچه کرده اند و باعث شده اند طرف مقابل برای دفاع از حقانیت خود به بزرگمرد تاریخ استقلال بتازند!
رزومه امیر قلعه نوعی مشخص است چه طرفداران فرهاد خوششان بیایید یا نه امیر یکی از افتخارات پاک نشدنی تاریخ باشگاه ماست، رزومه اش مشخص است و جام هایش در ویترین افتخاراتمان چشم نوازی می‌کند.
بله امیر مصاحبه هایش دلگیرمان می‌کند و ما به حرمت آنهمه افتخاری که نصیبمان کرد چشم پوشی می‌کنیم ولی طرفداری هم نمی‌کنیم از او.
امیر تا وقتی در استقلال بود برایمان غرور آفرید و افتخار ما هم برایش کم نگذاشتیم حالا که رفته برای تیم جدیدش تلاش میکند و ما هم سنگ تیم خودمان را به سینه می‌زنیم ، همین!
طرفداران امیر هم چه خوششان بیایید یا نه فرهاد مجیدی جوانترین مربی استقلال است که توانسته در اولین تیمی که هدایتش را بر عهده گرفته شگفتی سازی کند در لیگی که از نظام وظیفه تا داوری برای زمین زدن استقلال کورس گذاشته اند ، در لیگی که مثلا خودی ها هر روز یک حاشیه درست می‌کنند ….
تیم بدون شکست لیگ است با بهترین خط دفاعی یعنی فرهاد در همین ابتدای راه در مسیر بزرگی قرار گرفته کاری که بسیاری از مربیان با تجربه و با حمایتهای پیدا و پنهان دولت و وزارت موفق به ثبت آن نشدند!
برای آنها که قلبا و واقعی استقلال را دوست دارند نا افراد را، هم امیر دوست داشتنی و قابل احترام است هم فرهاد.
برای انها که فقط استقلال برایشان مهم است سر مربی هر که باشد تمام قد حمایتش میکنند و به امیر هم احترام میگذارند یا لااقل کاری به او و صحبتهایش ندارند.
هر که غیر از این باشد لطفا خودش را از جمع هوادادان استقلال جدا بداند و نامش را از استقلالی به امیری و فرهادی تغییر دهد.
و یادشان باشد اگر استقلال ذره ای از مسیر فوق العاده ای که اکنون در آن قرار دارد منحرف شود اگر یکی از رکوردهایش خراب شود هواداران واقعی استقلال این دو گروه را هرگز نمی بخشند.
به نظر میرسد طرفداران فرهاد اکنون که ارامش تیم میتواند منجر به قهرمانی آبی ها با سرمربیگری مجیدی شود، باید سعه صدر بیشتری داشته باشند اما آنها در کورسی عجیب با طرفداران امیر مدام برای استقلال تنش ایجاد می‌کنند.
کاش استقلال انقدر طرفداران شخص پرست نداشت!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21893

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.