این بازی را فراموش کنید، دربی نزدیک است | آوای استقلال
2
حرف‌های فرهاد در رختکن استقلال:

این بازی را فراموش کنید، دربی نزدیک است

  • کد خبر : 21456
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
این بازی را فراموش کنید، دربی نزدیک است
بعد از بازی با گل گهر سیرجان تصاویری از فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال در رختکن منتشر شد که مورد توجه بسیاری از هواداران این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش آوای استقلال، مجیدی در حالی که کت را از تن خارج کرده بود بازیکنان و دیگر اعضای کادرش را در آغوش می‌کشید و به آنها تبریک می‌گفت. مجیدی در بازی‌های قبل نیز همین گونه شادی‌اش را با بازیکنان تقسیم کرد.
اقدامی روحیه‌آور که انگار قرار است تا پایان فصل ادامه یابد. ظاهراً یک هماهنگی ویژه میان اعضای کادر و بازیکنان برای انجام این شادی خاص وجود دارد و همه از این کار لذت می‌برند. با این حال فرهاد مجیدی در تلاش است تیمش را از باد پیروزی مقابل گل گهر سیرجان نیز خارج کند.
به همین دلیل او دقایقی بعد از ورود بازیکنان و اعضای کادرفنی به رختکن و فروکش کردن تب پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان این جملات را به زبان آورد: «از همه شما ممنونم. اما به یاد داشته باشید که نباید از این برد مغرور شویم. دربی نزدیک است و باید با انگیزه در بازی‌های آینده حاضر شویم.»
فرهاد مجیدی نیک می‌داند که اگر تیمش با همین فاصله امتیازی به دربی برسد و احتمالاً در آن میدان نیز به پیروزی برسد، چه گام بلندی را به سوی قهرمانی در لیگ بیست و یکم برخواهد داشت. پیروزی در دربی مقابل ارتش سرخ فاصله امتیازی میان استقلال و پرسپولیس را به عدد ۹ خواهد رساند و دیگر بعید است که یحیی گل محمدی و شاگردانش که بعد از باخت به صنعت نفت آبادان در وضعیت بد روحی و روانی قرار گرفته‌اند، بتوانند امتیازات عقب افتاده را جبران کنند. حتی ممکن است استقلال با ادامه همین روند دو تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را در لیگ بیست و یکم مسجل کرده و با تیم دوم خود در بازی‌های آخر لیگ حاضر شود. مجیدی حتی به آن روزها نیز فکر می‌کند. قهرمانی زودهنگام و بازیکنان نیز در ذهن خود چنین هدفی را هر روز تقویت می‌کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21456

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.