این بازیکن در آستانه جدایی از استقلال است! | آوای استقلال
2

این بازیکن در آستانه جدایی از استقلال است!

  • کد خبر : 32083
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
این بازیکن در آستانه جدایی از استقلال است!
به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد جدایی علیرضا رضایی، گلر استقلال، از این تیم خواهیم بود.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا رضایی، دروازه‌بان ۲۳ ساله استقلالی‌ها، یک سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد و در تمرینات این تیم هم حضور یافته است؛ او اما دوست دارد در تیمی باشد که بتواند بیشتر بازی کند و به همین خاطر احتمالا شاهد جدایی‌اش خواهیم بود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، تصمیم گرفته از بین یک گلر خارجی و سیدحسین حسینی یک نفر را به عنوان گلر اول برگزیند و از طرفی جذب محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم امید و هوادار، هم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

در این شرایط رضایی با وجود اینکه با استقلال قرارداد دارد، در آستانه جدایی قرار می‌گیرد و احتمالا فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

رضایی پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری دریافت کرده؛ پیشنهادهایی که او باید در روزهای آینده به بررسی آنها به همراه مدیران باشگاه بپردازد و یکی را انتخاب کند. اولویت رضایی برای فصل جدید حضور در یک تیم لیگ برتری به عنوان دروازه‌بان اول است تا بتواند به صورت ثابت به میدان برود و به همین خاطر احتمالا شاهد پیوستن او به یکی از تیم‌های میانه جدولی لیگ برتر خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی پیرامون رضایی رخ می‌دهد و در نهایت این گلر فصل جدید را با پیراهن چه تیمی شروع خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32083

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.