اگر رفتار گل‌محمدی را یک استقلالی انجام داده بود، قیامت می شد | آوای استقلال
2
حسن روشن در گفت و گو با آوای استقلال:

اگر رفتار گل‌محمدی را یک استقلالی انجام داده بود، قیامت می شد

  • کد خبر : 21872
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
اگر رفتار گل‌محمدی را یک استقلالی انجام داده بود، قیامت می شد
حسن روشن معتقد است برخورد در مقابل رفتارهای یک استقلالی و پرسپولیسی متفاوت است.

حسن روشن در گفتگو با آوای استقلال درباره دیدار دربی اظهار داشت: بازی جذابی نبود، برخی از بازیکنان استقلال به خاطر جوانی بیش از اندازه و با توجه به حضور تماشاگران عملکرد خوبی نداشتند، چون فضا آنها را گرفته بود اما اگر آنها خودشان بودند بازی بهتری میشد. در هر صورت خدا را شکر که با توجه به فرا رسیدن نوروز طرفداران هر دو تیم ناراضی ورزشگاه را ترک نکردند.
وی ادامه داد: البته این مسابقه برای استقلال، به نوعب برد بود چون هم اختلاف ۶ امتیازی حفظ شد و هم اینکه حالا با گل زده در خانه حریف حتی در صورت از دست رفتن این اختلاف باز هم استقلال در پایان فصل قهرمان است، بنابراین این مساوی برای استقلال حکم پیروزی را داشت.
پیشکسوت استقلال درباره شرایط فنی این دیدار اظهار داشت: اصلاً این دیدار شرایط فنی نداشت و مثل همیشه تحت تاثیر حواشی و جو قرار گرفت که بازگشت تماشاگران بعد از چندین ماه به ورزشگاه‌ها نیز روی این موضوع تاثیرگذار بود. در هر صورت من معتقدم می شد این بازی بهتر باشد.
وی افزود: البته هر چقدر بازی بد بود داوری خوب بود و داور از پس صحنه ها بر آمد هر چند اگر ابتدای بازی پنالتی استقلال را می‌گرفت مطمئنا بهترین قضاوت را از وی شاهد بودیم. گرفتن پنالتی در دقایق ابتدایی و انتهایی بازی جرات می خواهد که داوران ما از آن بی بهره هستند و همانطور که در بازی رفت در دقایق پایانی متضرر شدیم این بار در دقایق ابتدایی این اتفاق برای استقلال افتاد اما اگر این صحنه را فاکتور بگیریم سید علی داوری خوبی داشت.
حسن روشن درباره ترکیب استقلال در دربی گفت: مجیدی سعی کرده بود از دربی بازها استفاده کند اما ازگرسلان مطهری نتوانست توقعات را برآورده کند و خیلی فرصت‌سوزی کرد اگر او قدر موقعیت ها را می‌دانست استقلال در نیمه اول کار را تمام میکرد.
کارشناس فوتبال ایران درباره رفتار یحیی گل محمدی در این دیدار گفت: رفتار او بسیار زشت و زننده بود. از مربی تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس چنین رفتارهایی انتظار نمی رود. این مربی نتوانست خودش را دقایق پایانی خودش را کنترل کند  اما جالب اینکه حالا همه کاسه کوزه ها را هم سر استقلالی ها می شکنند و انگار ما مقصر هستیم که آقایان یادشان رفته بود تعویض کنند اما مشکلات را از داوری می بینند، انگار تقصیر استقلال بود که گل مساوی را زد، این رفتارها در شأن سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس نیست و آنها باید بیشتر روی رفتار و اخلاق خود کنترل و مدیریت داشته باشند.

حسن روشن در پایان درباره انتخاب برترین‌های قرن ورزش ایران اظهار داشت: این یک حرکت خوب در ورزش کشور است و امیدوارم که تداوم داشته باشد، البته صد سال دیگر که هیچ کدام از ما زنده نیستیم اما امیدوارم که هر سال این اتفاق بیفتد تا یک انگیزه بزرگ را برای ورزشکاران کشور ایجاد کند. در هر صورت از همه دست اندرکاران امر ممنونم و امیدوارم که استقلالیها به همه گزینه های استقلالی و نه تنها گل من رای بدهند تا انشالله اینجا هم ثابت شود که هواداران استقلال بیشتر هستند و این افتخار با انتخاب بهترین های قرن در صورتی که به گزینه های استقلالی تعلق بگیرد در کارنامه همه استقلالی ها ثبت شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21872

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.