اکنون وقت اثبات عاشقی ست | آوای استقلال
2
هواداران جهادی پا پیش بگذارند

اکنون وقت اثبات عاشقی ست

  • کد خبر : 21336
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
اکنون وقت اثبات عاشقی ست
سهام استقلال به زودی عرضه خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، فردا فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز می شود و سرانجام باشگاه های سرخابی به بخش خصوصی واگذار می شوند اگر چه حتی اینگونه هم حمایت دولت از یک تیم خاص قطع و حتی کم نخواهد شد و پیروزی همجنان تیم سوگلی دولتها باقی خواهد ماند اما در بحث بین الملل مشکل عدم صدور مجوز برای حضور در باشگاههای آسیا برطرف می‌شود.
در ماجرای ارزش گذاری بخش خصوصی با نگاه رنگی یا عقده و انتقام نسبت به استقلال بدون در نظر گرفتن ثروت و سرمایه تصرف شده باشگاه استقلال و بدون در نظر داشتن اعتبار و آبرویی که فوتبال ایران به واسطه نام استقلال دارد، بدون در نظر گرفتن دو قهرمانی با ارزش استقلال و چهار بار حضور در فینال آسیایی، شیطنت کرده و ارزشگذاری بسیار بحث برانگیزی داشتند اما به هر حال با حضور هواداران پرشور استقلال در صحنه، تغییرات ایجاد شد و استقلال و پیروزی به مرحله عملی واگذاری رسیدند مرحله ای که حضور مقتدارانه و پر شور هواداران را می‌طلبد.
در شرایطی که همه نشسته اند تا زیر پای استقلال را خالی کنند و چوب لای چرخ استقلال بگذارند، در شرایطی برخی ها هر چه در توان داشتند برای نابودی این تیم به کار بردند، هواداران استقلال به معنای واقعی پشت و پناه این تیم بودند و هر کاری توانستند برای نجات این تیم از چنگ بدخواهان انجام دادند اما اقدام اصلی را باید اکنون داشته باشد حالا آزمون بزرگ عاشقی ست حالا هواداران باید پا پیش بگذارند تا هر چه سریعتر پروژه واگذاری سهام به سرانجام برسد.
نیاید آن وقت که بگویند سهام استقلال با استقبال هواداران رو به رو نشد و فروش نرفت! نباید اجازه داد به بهانه عدم استقبال یک سال دیگر مجوز حرفه ای را عقب بیندازند.
هواداران استقلال باید به هوش باشند و مثل همیشه در صحنه.
برای آنها که بارها خطرات احتمالی تجمع را به جان خریدند گذشتن از بخش اندکی از درآمدشان در قبال عشق عظیمی که له استقلال دارند،چیزی نیست که دریغش کنند !
امروز پای کار باشید و صبور
هر طور شده برای خرید سهام باشگاه محبوبتان وقت بگذارید و تا به مقصود نرسیده اید از تلاش دست برندارید.
مبادا حتی یک دقیقه عقب بمانید از تیمی که دولتها را همواره حامی اش داشته و قطعا در این مسیر هم تنهایش نمیگذارند اما استقلال،تنها هوادارانش را دارد.
به نام عشق به نام آبی پر افتخار جهادی پیش به سوی خرید سهام تیم محبوب و پر افتخارمان.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21336

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.