اکبری: استقلال باید در قدرت بسته شود | آوای استقلال
1
اختصاصی آوای استقلال

اکبری: استقلال باید در قدرت بسته شود

  • کد خبر : 31636
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
اکبری: استقلال باید در قدرت بسته شود
پیشکسوت استقلال معتقد است نکونام راه موفقیت را به خوبی می‌داند.

به گزارش آوای استقلال، یدالله اکبری پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با آوای استقلال با اشاره به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی باشگاه استقلال اظهار داشت: انتخاب خوبی برای استقلال صورت گرفت و بهترین گزینه در مقطع فعلی، هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده گرفت.
وی افزود: هواداران استقلال خواهان حضور نکونام در استقلال بودند و در نهایت این انتخاب بعد از کش و قوس های فراواران که با اعصاب هوادار بازی شد صورت گرفت تا او هدایت تیمی را برعهده بگیرد که پیش از این سابقه بازی در آن را داشته است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نکونام فضای فوتبال ایران و استقلال  را خوبی می‌شناسد و می‌داند برای موفقیت باید چه اقداماتی را انجام داد، او به طور حتم بهترین اقدامات را انجام خواهد داد.
اکبری تصریح کرد: استقلال برای رسیدن به موفقیت در فصل جدید نیاز به چند مهره تاثیرگذار و با کیفیت دارد ضمن اینکه شاکله اصلی تیمی که در فصل گذشته بهترین نمایش‌های فوتبالی را به اجرا گذاشت حفظ شود.
وی تاکید کرد: باید ابزار و امکانات لازم برای سرمربی جدید استقلال فراهم شود. نباید تیم با حاشیه و جنجالی همراه شود. یکی از عواملی که باعث شد فصل گذشته استقلال به موفقیت نرسد حاشیه‌های زیاد بود.
سرپرست مدیرعامل باید وظایف خودش را بداند و باعث نشود در تیم آرامش نباشد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران استقلال انتظار دارند تیمی پر قدرت برای آنها بسته شود که مدعی اصلی قهرمانی باشد، آنها توقع دارند بهترین بازیکنان برای آنها گرفته شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31636

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.