اکبریان: در زندان هم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم | آوای استقلال
0
این استقلال دربی را می‌برد

اکبریان: در زندان هم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم

  • کد خبر : 37502
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
اکبریان: در زندان هم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم
علی اکبریان پیشکسوت تیم فوتبال استقلال را به خاطر دارید، همان بازیکنی که سال‌ها پیش با هنرنمایی خود در مستطیل سبز هواداران  را در ورزشگاه به وجد می‌آورد و بد زمانه او را بیش ۱۳ سال در زندان نگه داشت، اکبریان حالا آزاد و رها امیدوار است در نقش مربی به فوتبال باز گردد.

به گزارش آوای استقلال، ستاره سال‌های دور فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال، اظهار داشت:
روزهای سختی بود، روزهای تلخی که دوست ندارم به آنها فکر کنم، آن روزها تمام شده است و به این می‌اندیشم که دوباره به مستطیل سبز برگردم.
وی افزود: من روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشتم روزهایی که برای همیشه در ذهنم ثبت شده است، من در تیمی بازی کردم که آرزوی دوران کودکی ام بود، وقتی آن اتفاق تلخ برایم افتاد و در زندان بودم بازی‌های استقلال را دنبال می‌کردم.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:  من عاشق مربیگری هستم، در زندان تمام کتاب‌های فوتبال و مربیگری را دنبال می‌کردم و برای خودم برنامه‌ریزی می‌کردم، دوست دارم روزی به فوتبال برگردم و نشان دهم می‌توانم دست به کارهای بزرگ بزنم.
اکبریان تصریح کرد: البته این نکته مهم را باید بگویم که برخی دوستان لطف داشتند و پیشنهاد مربیگری دادند اما به زودی مرا در یک تیم دسته دومی و دسته سومی خواهید دید.
وی تاکید کرد: دربی بزرگ پایتخت نزدیک است، این مسابقه با تمام مسابقات دیگر فرق دارد و هواداران دوست دارند تیم محبوبشان برنده از زمین خارج شوند، استقلال این توانایی را دارد در ورزشگاه آزادی برنده از زمین خارج شود.
بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: استقلال با شایستگی در صدر جدول قرار دارد، این تیم از کادر فنی خوب و بازیکنان مطرحی برخوردار است و می‌تواند با ادامه روند فعلی جام را کسب کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37502

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.