اکبرپور: حمایت غلط از داوران بدترین کار است/ روند استقلال صعودی است | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

اکبرپور: حمایت غلط از داوران بدترین کار است/ روند استقلال صعودی است

  • کد خبر : 27756
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۳۳
اکبرپور: حمایت غلط از داوران بدترین کار است/ روند استقلال صعودی است
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: به جای حمایت‌‌های غلط از داوران باید واقعیت را گفت و به داوران کمک کرد تا اشتباهات خود را برای آینده برطرف کنند، به طور حتم این حمایت‌های نابجا باعث خواهد شد تا این اشتباهات همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش استقلال، علی‌رضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال با اشاره به اتفاقات داوری رخ داده در جریان بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان، اظهار داشت: اشتباهات داوران برای استقلال به یک عادت تبدیل شده است و متاسفانه هر هفته این اشتباهات شکل بدتری به خود می‌گیرد.
وی افزود: اینکه پنالتی صدردرصد برای استقلال گرفته نشد یک طرف و حمایت‌های اشتباه از داوران از طرف دیگر برای هیچ کس قابل پذیرش نیست.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به جای حمایت‌‌های غلط از داوران باید واقعیت را گفت و به داوران کمک کرد تا اشتباهات خود را برای اینده برطرف کنند، به طور حتم این حمایت‌های نابجا باعث خواهد شد تا این اشتباهات همچنان ادامه داشته باشد.
تصریح کرد: استقلال نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبولی داشته است، و در چند بازی اخیر شاهد آن هستیم استقلال علاوه بر اینکه زیبا بازی می‌کند به یک هارمونی لازم نیز دست یافته است.
وی تاکید کرد:مهم‌ترین نکته مثبت استقلال در دو بازی اخیر این بوده است که بازیکنان خطر میانی رو به جلو بازی می‌کنند و میزان دوندگی آنها بالاست، در بازی با فولاد دوندگی، جنگندگی و بازیکنان میانی آبی‌پوشان باعث شد تا خط هافبک قدرتمند فولاد از کار بیفتد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: بازی با ذوب‌آهن اگرچه برای استقلال سخت است و باید در خانه حریف برای رسیدن به پیروزی تلاش مضاعفی انجام داد اما بازیکنان استقلال که در ایران از بهترینها هستند این پتانسیل را دارند که سه امتیاز بازی را به ارمغان آورند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27756

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.