اکبرپور: باشگاه آبروی ووریا را حفظ کند | آوای استقلال
2
آجورلو نشان داده که مدیر توانمندی است

اکبرپور: باشگاه آبروی ووریا را حفظ کند

  • کد خبر : 24373
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
اکبرپور: باشگاه آبروی ووریا را حفظ کند
پیشکسوت استقلال درمورد حاشیه های این روزهای استقلال صحبت کرد.

به گزارش آوای استقلال، علیرضا اکبرپور در مورد وضعیت باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی این تیم و مطرح شدن نام های مختلف اظهار داشت: باشگاه به طور سری و پنهای در حال مذاکره با گزینه های مورد نظرشان هستند و ما هم از طریق رسانه ها متوجه امور می شویم. امیدواریم هر چه سریعتر سرمربی را انتخاب کنند چون به نسبت رقبا استقلال زمان را از دست داده است. همه تیم ها فکر این هستند که تمرینات خود را شروع کنند اما استقلال هنوز تکلیفش را در نقل و انتقالات نمی داند.

وی در مورد اینکه استقلال ظاهرا بدون سرمربی در حال فعالیت در نقل و انتقالات است، گفت: اصولا نقل و انتقالات باید زیر نظر سرمربی باشد اما وقتی چنین شرایطی در باشگاه حکمفرما شده است باید تکلیف بازیکنان روشن شود. بازیکنانی که نمی خواهند در تیم بمانند یا بازیکنان جدیدی که قرار است جذب کنند. به نظر من این باشگاه باید کمیته فنی ۵ نفره داشته باشد تا بتوانند در چنین مواقعی به باشگاه کمک کنند.

اکبرپور در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه به ووریا غفوری پیشنهاد تمدید نداده است و خود این بازیکن در مصاحبه ای گلایه کرده، اظهار داشت: اوصولا ما با فوتبالیست های خود که زحمت می کشند رفتار خوبی انجام نمی دهیم. ما باید با بازیکنانمان چه یک دقیقه چه چند سال بازی کرده اند احترام نگه داریم. با خود من و امثال من هم همین رفتارها را کردند. در نهایت طوری رفتار کردند که نگار نه انگار برای استقلال زحمت کشیده ایم.

مهاجم اسبق آبی پوشان تاکید کرد: اگر باشگاه استقلال ووریا غفوری را نمی خواهد باید شان او را حفظ کنند و در باشگاه او را صدا کنند و در نهایت احترام و خوبی تصمیم گیری کنند. باشگاه باید آبروی بازیکنان و کاپیتان تیمش را حفظ کند. همه باشگاه های ما باید چنین رفتاری با بازیکنان خود داشته باشند. در همه جای دنیا با ستاره هایشان همین رفتار را می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کند استقلال برای فصل جدید نیاز به چند بازیکن جدید دارد، عنوان کرد: به نظر من استقلال در همه پست ها باید بازیکن بگیرد. در خط دفاع با توجه به وضعیت مرادمند و یزادانی و جدایی احتمالی سیلوا نیازمند و بازیکن دیگر هستیم. در خط میانی و حمله هم نیازمند بازیکن هستیم.

اکبرپور در مورد اینکه در خط حمله استقلال سجاد شهباززاده را جذب کرده گفت: سجاد بازیکن خوبی است اما در خط حمله استقلال نیازمند بازیکنی ششدانگ است که مشکل گلزنی را حل کند. ما بازیکنی مثل دیاباته می خواهیم که تاثیرگذار باشد.

اکبرپور در پایان گفت: آجورلو نشان داده که مدیر توانمندی است. سال گذشته هم تیم خوبی را برای فرهاد مجیدی درست کرد و بار سنگین کار روی دوش او بود. مطمئن هستیم که این فصل هم با درایت او تیم خوبی بسته می شود و منتظر بمب های نقل و انتقالاتی هستیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24373

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.