اکبرپور: اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است | آوای استقلال
3
استقلال شادی را برای هواداران به ارمغان می‌آورد

اکبرپور: اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است

  • کد خبر : 25698
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
اکبرپور: اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است
پیشکسوت فوتبال گفت: اینکه برخی می‌گویند اسکوچیچ فوتبال ایران را نجات داده و یا به فوتبال ایران اعتبار داده است توهین به فوتبال ایران است، ما شایستگی‌هایمان را پیش از این نشان داده بودیم و او برای فوتبال ایران خیلی کوچک است.

به گزارش آوای استقلال، «علی‌رضا اکبرپور» روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: فوتبال ایران همواره یکی از قطب‌های فوتبال آسیا بوده و بارها به جام جهانی صعود کرده است، اینکه برخی می‌گویند اسکوچیچ فوتبال ایران را نجات داده و یا به فوتبال ایران اعتبار داده است توهین به فوتبال ایران است، ما شایستگی‌هایمان را پیش از این نشان داده بودیم و او برای فوتبال ایران خیلی کوچک است.
اکبرپور تصریح کرد: در شرایطی که فوتبال ایران باید در آرامش و با فراغ بال برای جام جهانی آماده شود اخبار و حاشیه‌های فراوانی مطرح شده است که به صلاح فوتبال ایران نیست.
وی تاکید کرد: برای من این پرسش مطرح است در شرایطی که بازیکنان تیم ملی اسکوچیچ را قبول ندارند چطور و چگونه می‌خواهند از وی حرف شنوی داشته باشند، اسکوچیچ باید رو نیمکت تیمی بنشیند که نیمی از بازیکنان آن وی را قبول ندارند.
بازیکن اسبق تیم ملی گفت: وقتی کمیته فنی فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر کادر فنی می‌گیرد یعنی تشخیص داده شده است که او نمی‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و حفظ اسکوچیچ اشتباه بزرگی بود. من جای اعضای کمیته فنی بودم استعفا می دادم. وقتی در کمیته فنی تصمیمی گرفته می‌شود باید به آن احترام گذاشت. این افراد برای چه در کمیته فنی هستند؟

وی همچنین در خصوص تیم فوتبال استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو با شاگردانش اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه برگزار کرده است، او به طور حتم در این اردو شناخت کاملی از بازیکنان به دست خواهد آورد.
وی افزود: استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی کار سختی پیش رو دارد اما این تیم شایستگی آن را دارد که بتواند باز هم شادی را برای هواداران خود به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25698

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.