اکبرپور: اتفاقات عجیبی برای استقلال افتاد/عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود | آوای استقلال
2
اختصاصی آوای استقلال

اکبرپور: اتفاقات عجیبی برای استقلال افتاد/عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود

  • کد خبر : 32359
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
اکبرپور: اتفاقات عجیبی برای استقلال افتاد/عملکرد نقل و انتقالات خوب نبود
بازیکن اسبق استقلال معتقد است که این فصل استقلال نتوانسته‌ است در بازار نقل و انتقالات خوب ظاهر شود.

به گزارش آوای استقلال، علی‌رضا اکبرپور هافبک تیم فوتبال پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: در حالی لیگ برتر چند روز دیگر استارت خواهد خورد که به نظر می‌رسد آبی‌ها هنوز برای این رقابت‌ها به آمادگی کامل نرسیده‌اند. استقلال دیر شروع کرد، با مشکلات و چالش‌های زیادی همراه بود و در این آخری‌ها تمرینات آبی‌پوشان چند روزی نیز تعطیل شد.
وی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود بر جای نگذاشت که اگر به فهرست ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم نگاه کنیم متوجه این حقیقت خواهیم شد.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ارکان موفقیت در فصل تمرینات پیش از شروع فصل است، استقلال نتوانست اردوی را برگزار کند ، مربی بدنساز نداشت، اتفاقاتی در هفته‌های اخیر برای استقلال رخ داد که عجیب بود.
اکبرپور تصریح کرد: هواداران همواره از استقلال انتظار موفقیت دارند، آنها توقع دارند این تیم بتواند در مسابقات مدعی باشد و جام را برای آنها به ارمغان آورد، در این فصل نیز تنها چیزی که هواداران از تیم محبوبشان انتظار دارند قهرمانی است.
وی تاکید کرد: استقلال در اولین گام خود به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت. بازی در گرمای آبادان سخت است و دیدار اول برای آبی‌پوشان از اهمیت زیادی برخوردار است و امیدوارم لیگ با پیروزی آغاز شود.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است، این حاشیه‌‌ها به استقلال ضرر خواهد زد و اگر این تیم به دنبال موفقیت است باید از حاشیه‌ها دوری کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32359

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.