اکبرپور: اتفاقات اخیر انگیزه استقلالی‌ها را زیاد کرده است | آوای استقلال
2

اکبرپور: اتفاقات اخیر انگیزه استقلالی‌ها را زیاد کرده است

  • کد خبر : 29836
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
اکبرپور: اتفاقات اخیر انگیزه استقلالی‌ها را زیاد کرده است
پیشکسوت استقلال گفت: به طور حتم انگیزه ساپینتو و تمام بازیکنان استقلال با توجه به اتفاقات اخیر برای پیروزی و رفتن به مرحله بعدی بازی‌ها زیاد است.

به گزارش آوای انتظار استقلال، علی‌رضا اکبرپور روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای استقلال اظهار داشت: استقلال در چند هفته اخیر به بهترین شرایط خود رسیده است، نتایج این تیم حکایت از این دارد آبی‌پوشان به خودباوری و همدلی رسیده‌اند.
وی افزود: عملکرد استقلال نشان می‌دهد این تیم شایسته قهرمانی در لیگ برتر است و می‌تواند همچون فصل گذشته عنوان قهرمانی را کسب کند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: محرومیت ساپینتو یک اتفاق تلخ برای فوتبال ایران است، متاسفانه برخی‌ها در فوتبال منتظر این هستند تا او کوچک‌ترین واکنشی نشان داده و بعد او را محروم کنند.
اکبرپور تصریح کرد: پرسش من این است که مربیان دیگر که باعث تحریک افراد می‌شوند چرا آنها محروم نمی‌شوند؟ آنچه برای من و دیگر استقلالی‌ها جالب است این می‌باشد که همه در فوتبال ایران به زبان پرتغالی آشنا هستند!
وی تاکید کرد:‌ بازی با ملوان تحت هیچ شرایطی برای استقلال آسان نیست، اگرچه استقلال دو بار در لیگ برتر موفق به شکست دادن حریف خود شده است اما نباید حریف را دست کم بگیرد.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به طور حتم انگیزه ساپینتو و تمام بازیکنان استقلال با توجه به اتفاقات اخیر برای پیروزی و رفتن به مرحله بعدی بازی‌ها زیاد است و آنها با تمام توان به زمین خواهند رفت تا به هدف خود دست پیدا کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=29836

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.