انگیزه‌های استقلال مقابل فولاد؛ بهترین بودن و حفظ روحیه برای ادامه مسیر | آوای استقلال
2

انگیزه‌های استقلال مقابل فولاد؛ بهترین بودن و حفظ روحیه برای ادامه مسیر

  • کد خبر : 18693
  • ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
انگیزه‌های استقلال مقابل فولاد؛ بهترین بودن و حفظ روحیه برای ادامه مسیر
استقلال در دیدار امروز مقابل فولاد خوزستان انگیزه‌های زیادی خواهد داشت.

به گزارش آوای استقلال، دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بیست و یکم در حالی امروز برگزار خواهد شد که در چارچوب مسابقات این هفته ۱۶ تیم لیگ در قالب ۸ مسابقه و در هشت شهر و ورزشگاه به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌هایی مانند پرسپولیس و سپاهان برای پس گرفتن صدر از استقلال، آلومینیوم، مس و پیکان برای باقی ماندن در کورس سهمیه و باقی تیم‌ها برای نزدیک شدن به منطقه سهمیه آسیایی و یا فرار از منطقه سقوط امروز با حریفان خود پیکار خواهند کرد، اما صدرنشین لیگ برتر انگیزه ویژه‌ای در این دیدار خواهد داشت.

استقلال برترین تیم خارج از خانه و داخل خانه؟

شاگردان فرهاد مجیدی تاکنون در ۶ دیدار خود در لیگ برتر خارج از خانه به مصاف حریفان رفته‌اند که حاصل این دیدار‌ها ۴ برد و ۲ تساوی بوده است. آبی‌ها در این ۶ مسابقه ۱۳ گل وارد دروازه میزبانان خود کرده و تنها ۲ بار گل دریافت کرده‌اند و در حال حاضر بهترین تیم خارج از خانه لیگ برتر هستند.

استقلال در بازی‌های خانگی خود هم نتایج خوبی به دست آورده است و در ۵ دیداری که به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی بازی کرده ۳ برد و ۲ تساوی به دست آورده است. آن‌ها در این ۵ مسابقه ۳ گل به ثمر رسانده و تاکنون هیچ گلی در خانه دریافت نکرده‌اند. در صورتی که استقلال امروز در آزادی بتواند فولاد را شکست دهد مجموع امتیاز‌ات خود در دیدار‌های خانگی را به عدد ۱۴ خواهد رساند و از این حیث با پرسپولیس و آلومینیوم اراک برابر خواهد شد.

کسب روحیه برای نبردی بزرگ‌تر

استقلال پس از دیدار با فولاد باید در نبردی حساس و سخت در شهر اراک مهمان آلومینیوم باشد. سبزپوشان اراکی که در دومین فصل حضور خود در بالاترین سطح فوتبال ایران به سر می‌برند فراتر از انتظارات ظاهر شده و در جمع مدعیان کسب سهمیه آسیایی و حتی کاری بزرگ‌تر و قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند. آن‌ها چندین هفته صدرنشین لیگ برتر بودند و در حال حاضر به همراه استقلال تنها تیم‌های شکست‌ناپذیر در لیگ امسال هستند.

در حال حاضر این آلومینیوم اراک است که بهترین عملکرد را در بین میزبانان لیگ برتر دارد و امسال موفق شده پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهد و استقلال هم کار راحتی مقابل این تیم نخواهد داشت. پیروزی بر فولاد خوزستان و ادامه صدرنشینی می‌تواند باعث انگیزه مضاعف آبی‎پوشان شده و آن‌ها را برای مسابقه حساس با آلومینیوم اراک آماده سازد.

تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان امروز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18693

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.