انصاری فرد: تلاش می کنیم به دور بعد صعود کنیم | آوای استقلال
1

انصاری فرد: تلاش می کنیم به دور بعد صعود کنیم

  • کد خبر : 28191
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
انصاری فرد: تلاش می کنیم به دور بعد صعود کنیم
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار مقابل آمریکا برای ما بسیار حساس است و می توانیم با برد در این بازی تاریخ جدیدی را برای تیم ملی خلق کنیم.

به گزارش آوای استقلال، کریم انصاری فرد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آمریکا اظهار داشت: دیدار مقابل آمریکا برای ما بسیار حساس است. همه بازیکنان آماده هستند و باید باهم کار کنیم و بازیکنانی داریم که می توانیم تاریخ جدیدی را خلق کنیم.

وی افزود: می خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که همه در ایران خوشحال باشند. دوست ندارم به بازی انگلیس برگردم، ما بهتر شدیم و توانستیم یکدیگر را جمع کنیم و این همیشه در مورد تیم وجود دارد و به خاطر همین مقابل ولز خوب کار کردیم. امیدوارم همین بازی را مقابل آمریکا ارائه دهیم.

انصاری فرد گفت: مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم و پیروزی برابر ولز باعث شد افزایش روحیه داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتونیم به مرحله بعد برویم.

بازیکن تیم ملی گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا مردم را شاد کنیم و همین طور به بقیه ورزشکاران تلقین می کنیم که پیروز باشیم. کاری می کنیم که سرمان بالا باشد. ما بیشترین تلاش را خواهیم داشت تا عملکرد خوبی داشته باشیم و به دور بعد صعود کنیم.

انصاری فرد درباره لحظات آخر برد مقابل ولز گفت: در سال های اخیر که فوتبال بازی کردم هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکردم. همه بازیکنان این حس را تجربه کردند و لحظات تاریخی و فوق العاده بود و تصاویر همه چیز را نشان داد. مهم این بود که خیلی خوب شروع کردیم، ادامه دادیم و به پایان بردیم. یک لحظه شیرین برای فوتبال ایران بود و همه در این پیروزی سهیم بودند و به همه تبریک می گویم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28191

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.