انتقـــا ل چشمی به خط دفاع | آوای استقلال
1
آماده‌باش به روزبه

انتقـــا ل چشمی به خط دفاع

  • کد خبر : 20750
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
انتقـــا ل چشمی به خط دفاع
استقلال فردا مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد، دیداری که برای تداوم صدرنشینی در لیگ برتر اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در این بازی میزبان است و فرصت مطلوبی پیش روی مجیدی و شاگردانش است تا بار دیگر ذوب‌آهن را مغلوب کنند. آبی‌ها در بازی رفت موفق شدند با دو گل از اصفهان برنده به تهران بازگردند و ۳ امتیاز شیرین به کارنامه خود در این فصل بیفزایند. چنانچه استقلال در بازی فردا نیز به برتری برسد دومین تیم را هم بعد از هوادار به اصطلاح دبل خواهد کرد. در این بازی اما فرهاد مجیدی باید تغییراتی در ترکیب دفاعی تیمش ایجاد کند. او از وجود سیاوش یزدانی محروم است. مدافعی که تداوم قابل توجهی از ابتدای لیگ تا کنون داشته است.
یزدانی اما به‌ دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با هوادار قادر به همراهی تیمش در این میدان نیست و مجیدی ناچار است روزبه چشمی را یک خط عقب‌تر بازی دهد. با توجه به اینکه عارف آقاسی نیز از استقلال جدا شده و فقط محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند در ترکیب استقلال حضور دارند، این انتقال قطعی است.
تنها تصمیمی که ممکن است منجر به انتقال چشمی به قلب خط دفاع نشود این است که مجیدی تیمش را با سیستم چهار دفاع به میدان بفرستد که این منوط به صدور کارت بازی صالح حردانی است. اگر این بازیکن نتواند مقابل ذوب‌آهن بازی کند، مجیدی محکوم به استفاده از روش ۳ دفاع است که چشمی یکی از اضلاعش خواهد بود. روزبه در این فصل تنها ۳ بازی از ابتدا در ترکیب بوده که مقابل تراکتور، صنعت نفت و پرسپولیس بوده است و در ۸ بازی دیگر به‌عنوان بازیکن جانشین به ترکیب آبی‌ها اضافه شده که اگر در بازی با ذوب‌آهن از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، چهارمین بازی در این فصل خواهد بود که در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=20750

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.