انتقام سخت استقلال از سپاهان هزار میلیاردی | آوای استقلال
0
رکورد صددرصد بُرد بازی‌های خانگی حفظ شد

انتقام سخت استقلال از سپاهان هزار میلیاردی

  • کد خبر : 37130
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
انتقام سخت استقلال از سپاهان هزار میلیاردی
استقلالِ نکونام مثل استقلالِ فرهاد مجیدی در حال ثبت رکورد هایی است که شاید سال‌های سال برای تمام تیم‌های لیگ ایران دست نیافتنی باشد.

به گزارش آوای استقلال، ثبت رکورد صددرصد پیروزی در بازی‌های خانگی یکی از این رکوردهاست که قطعا تداوم آن می‌تواند آماری غرور آفرین برای استقلال باشد.
استقلال که تا همین دو هفته پیش هم به علت حاشیه های ناشی از اختلافات مدیرعامل و سرمربی شرایط سختی را سپری می‌کرد، اکنون با کسب سه امتیاز ارزشمند برابر سپاهانی که رقیب جدی استقلال در راه کسب قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شود به آرامش نسبی رسیده و مدیریت باشگاه و سرمربی استقلال هم به طرح اختلافات در فضای عمومی پایان داده اند تا فضای پیرامون استقلال بدون حاشیه خاصی تحت تأثیر موفقیت اخیر و تداوم صدرنشینی یک فضای مطلوب برای حصول موفقیت‌های ٱینده باشد.
این اتفاق مسرت بخش در شرایطی خیال هواداران را از پایان اختلافات خطیر و نکونام حتی به صورت ظاهری و موقت راحت کرده که تیم‌های رقیب استقلال به این موضوع امید بسته بودند تا از حاشیه های موجود در استقلال برای کسب امتیاز و رسیدن به صدر جدول استفاده کنند.
اما استقلال نشان داد که در سخت ترین شرایط نیز یک تیم مستحکم و جنگنده است که برای رسیدن به نتیجه دلخواه تمام حاشیه ها را کنار می‌زند و بدون توجه به مشکلات قدرتمندانه به پیش می‌تازد.
اما نکته جالب تر اینکه تازه ترین قربانی بازی‌های خانگی استقلال تیم متمول سپاهان بود که به گفته مدیرعامل استقلال در این فصل با هزینه ای سنگین بالغ بر هزار میلیارد تومان بسته شده و جزو تیم‌هایی است که در میانه نیم فصل اول تخلف آنها و تخطی از قانون سقف قرارداد محرز شد و پس از کسر چهار امتیاز مجددا با حکم مُضحک کمیته استیناف به کورس قهرمانی بازگشت اما این تیم هزار میلیاردی نیز که بازیکنانی گرانقیمت در ترکیب و روی نیمکت خود دارد در استادیوم پیر آزادی حریف استقلال نشد و با شلیک سهمگین روزبه چشمی مقابل شاگردان نکونام زانو زد تا استقلال همچنان صدرنشین بلامنازع لیگ برتر باشد.
اگرچه بازی با سپاهان نیز مثل سایر بازی‌ها فقط سه امتیاز داشت اما سه امتیازی که استقلال از این بازی سنگین کسب کرد آنقدر ارزشمند است که می‌توان آن را ارزشمندترین سه امتیاز تیم نکونام از ابتدای فصل تا کنون برشمرد و شاید در پایان فصل همین سه امتیاز نیز تکلیف قهرمانی را روشن کند و منجر به قهرمانی آبی ها شود.
از طرف دیگر شکست سپاهان مدعی که بهترین خط حمله لیگ برتر را دارد نشانه ای محسوس از قدرت استقلال در سازمان دفاعی است که در بازی برابر این تیم قدرتمند دروازه اش بسته ماند و یک کلین شیت دیگر بنام کاپیتان حسینی به ثبت رسید.
این موفقیت ارزشمند روحیه ای مضاعف به تیم نکونام تزریق کرده و قطعا در ادامه فصل استقلال را جنگنده تر و با انگیزه ای مضاعف در برابر سایر حریفان خواهیم دید و مسلما اگر عزم و اراده شاگردان نکونام مثل بازی با سپاهان باشد شاهد تداوم پیروزی‌ها و ثبت رکوردهای جدید و شتاب بیشتر در حرکت به سمت قهرمانی لیگ خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=37130

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.