انتخاب های غلط دولت روحانی کلید موفقیت دولت رئیسی؛درس عبرت! | آوای استقلال
2
به بهانه عدم پذیرش دوباره پیشنهاد مدیرعاملی استقلال از سوی کاردار؛

انتخاب های غلط دولت روحانی کلید موفقیت دولت رئیسی؛درس عبرت!

  • کد خبر : 9550
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
انتخاب های غلط دولت روحانی کلید موفقیت دولت رئیسی؛درس عبرت!
مدیران دستگاه ورزش در روزهای پایانی حضورشان در این عرصه،برای دومین بار به سراغ این گزینه رفتند تا شاید وی بتواند ناکامی های مدیران فاقد توانمندی را در این باشگاه سامان دهد اما کاردار یک بار دیگر دست رد به سینه سلطانی فر زد.

به گزارش آوای استقلال، یکی از معضلاتی که استقلال را تا به امروز بارها با بحران مواجه کرده نبود مدیریت توانمند و کاربردی در راس هرم مدیریتی باشگاه بوده است.

حضور افراد ضعیف به عنوان مدیرعامل باشگاه نه تنها پرستیژ مدیریتی باشگاه را مخدوش کرده بلکه ضعف مدیریت سبب شده حریم بین بازیکن،مربی و مدیر از بین برود تا حواشی پیرامون باشگاه دوچندان شود.

تصور کنید اگر مدیریت باشگاه در فصل جاری از توانمندی و پتانسیل لازم برخوردار بود هرگز بحران های اخیر به وجود نمی آمد،بحرانی هایی که استقلال را از رسیدن به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر دور کرد.

آبی ها اگر مدیری توانمند و با نفوذ داشتند می توانستند در فصل جاری با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست بیاورند اما ضعف مدیریت سبب شد آبی ها هر روز از جایگاه مدنظر خود دورتر شوند.

انتخاب های ضعیف برای مدیریت باشگاه استقلال در دولت های یازدهم و دوازدهم می تواند برای مدیریت بعدی دستگاه ورزش یک درس عبرت بزرگ به حساب آید تا دیگر با چنین تفکری به دنبال اداره این باشگاه بزرگ نباشند.

انتخاب افرادی چون افتخاری،افشارزاده،فتح الله زاده خویی،احمد سعادتمند و در نهایت احمد مددی این حقیقت محض را برای افکارعمومی برملا کرد که اداره باشگاه بزرگ چون استقلال نیازمند مدیریت بزرگ و توانمند است و مدیران درجه سه و چهار شایستگی اداره این باشگاه بزرگ را ندارند.

البته که مدیران دستگاه ورزش می توانستند مدیران سطح یک را برای اداره استقلال انتخاب کنند اما مقاومت مدیران شکست خورده ادوار قبل و اهمال مدیران تصمیم گیرنده در دستگاه ورزش سبب شد افرادی نظیر سعید کاردار که در مجموعه شستا دارای نفوذ و کارنامه بسیار قوی بودند از قرار گرفتن در جایگاه مدیریت باشگاه استقلال منصرف شوند.

نکته مهم و قابل توجه اینجاست که مدیران دستگاه ورزش در روزهای پایانی حضورشان در این عرصه،برای دومین بار به سراغ این گزینه رفتند تا شاید وی بتواند ناکامی های مدیران فاقد توانمندی در این باشگاه را سامان دهد اما کاردار یک بار دیگر دست رد به سینه سلطانی فر زد چون به خوبی می دانست حضور وی در جایگاه مدیریتی استقلال نه تنها کارساز نیست بلکه چاره ساز نیست.

چون به قدری فاجعه مدیریتی وجهه باشگاه را از بین برده که در این مدت کوتاه هیچ اتفاق مثبتی رقم نخواهد خورد بلکه مشکلات موجود در ساختار مدیریتی باشگاه گریبانگیر وی نیز خواهد شد از این رو پیشنهاد سلطانی فر را نپذیرفت تا چنانچه موقعیتی در دولت بعد فراهم شد به صورت کلان و ساختار اشکالات موجود در استقلال را برطرف کند تا این مجموعه بتواند دوباره قد راست کند.

حالا و در آستانه روی کار آمدن دولت سیزدهم انتظار می رود مدیران کابینه دولت رئیسی با در نظر گرفتن اتفاقات تلخ دولت روحانی، در خصوص انتخاب های غلط و نادرست مسعود سلطانی فر و محمود گودرزی برای مدیریت باشگاه استقلال، از تکرار تاریخ جلوگیری کنند تا هواداران استقلال فجایع دوران مدیریتی دولت تدبیر و امید در مدیریت باشگاه استقلال را به دست فراموشی بسپارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=9550

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.