انتخاب اکبریان اوج بدسلیقگی کمیته داوران بود | آوای استقلال
2
صمد مرفاوی در گفتگو با آوای استقلال:

انتخاب اکبریان اوج بدسلیقگی کمیته داوران بود

  • کد خبر : 16841
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
انتخاب اکبریان اوج بدسلیقگی کمیته داوران بود
پیشکسوت استقلال معتقد است که انتخاب اکبریان برای دیدار استقلال بی سلیقگی است.

به گزارش آوای استقلال،

مرفاوی در گفتگو با آوای استقلال
صمد مرفاوی در گفتگو با آوای استقلال در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت؛ حقیقت ماجرا را بخواهید خیلی تمایلی ندارم در این مورد صحبت کنم، در هر صورت هر حرفی که بزنیم چه خوب چه بد عده ای هستند که در فضای مجازی توهین می کنند و نمی خواهم مورد هجمه این افراد قرار بگیرم. همیشه گفتن واقعیت تلخ است، چه زمانی واقعیت شیرین و خوب بوده است؟
وی ادامه داد: در هر صورت تا یک حرفی میزنیم در فضای مجازی صحبت هایی مطرح  شده و بعضا حمله می کنند و خودتان فضا را بهتر از من می دانید. حرف خوب بزنیم یک جوری می گویند و حرف بد هم بزنیم طور دیگر رفتار می کنند. من هم اهل این ماجراها نیستم که بخواهم واقعیت را بدانم و از آن چشم پوشی کنم و آدم معذور می شود. برای همین حرف نزنیم بهتر است.
پیشکسوت استقلال درباره ممانعت سازمان لیگ از حضور بازیکنان خارجی استقلال در دیدار هفته گذشته این تیم گفت: اگر قانون می‌گوید که بازیکن باید بازی کند در ادامه هم تا آخر قراردادش باید بازی کند، یا همان اول نباید اجازه این کار را بدهند یا اگر اجازه دادند دیگر سایر داستان ها را متوجه نمی‌شوم. من معتقدم همان اول باید ضمانت نامه های لازم را بگیرند و نباید طوری شود که بعداً با برخی باشگاه ها مماشات شود و بعد بگویند نمی شود و این کار درست نیست. پس از همان اول قانون باید درست اجرا شود.
صمد مرفاوی درباره اینکه آیا اعتقاد دارد به خاطر بحث تبلیغات محیطی سازمان لیگ از باشگاه استقلال انتقام گرفته و به نوعی این قضیه را جبران مافات کرده است گفت: من این موضوع را نمی دانم و نمی توانم به سازمان لیگ تهمت بزنم که بگویم به خاطر این موضوع این کار را کردند اما هر چه هست باید قانون رعایت شود.
وی درباره اینکه اگر قانون جدید به این خاطر اعمال شده که پرونده جدید قضایی علیه باشگاه ها در محافل بین المللی باز نشود، اما آیا بازیکنان خارجی سابق تیم ها که بدون ضمانت نامه بازی می‌کنند نمی‌توانند پرونده جدید بازگشایی کنند گفت: چرا بازیکن سابق هم میتواند شکایت کند چرا نتواند، اما چیزی که مهم است این است که بازیکن راضی باشد، وقتی خارجی های فولاد از باشگاه خود راضی هستند و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند و درست با آنها رفتار شده و در زمان مقرر به آنها پرداختی داشتند دیگر لزومی ندارد که شکایت کنند، این شکایت ها و مشکلات برای باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس است که چنین سوابقی را در کارنامه دارند البته فولاد هم مشکلات و تخلفاتی داشت که پنجره اش بسته شد اما در هر صورت من معتقدم قوانین از همان اول باید درست انجام شود. این که بگویند موقتاً حالا فلان بازیکن برای فلان باشگاه دو بازی انجام بدهد هیچ جای دنیا این طور اقدامات وجود ندارد.
مربی سابق استقلال درباره اینکه آیا ضمانت نامه بانکی را برای بازیکنان خارجی قبول دارد یا خیر گفت: بالاخره این قانون را وضع کردند و این قانون هم مثل سایر قوانین دیگری که در فوتبال ما است، قوانینی که در هیچ جای دنیا وجود ندارد اما در فوتبال ما اعمال می شود و نمی شود هم کاری کرد، بالاخره هر مدیری می‌آید یک قانونی وضع می کند تا بگوید من هم هستم.
مرفاوی درباره پیش بینی اش از دیدار فردای استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امیدوارم استقلال این دیدار را با پیروزی و کسب هر سه امتیاز ممکن پشت سر بگذارد در هر صورت این تیم سه دیدار اخیر خود را با تساوی پشت سر گذاشته و اگر این دیدار هم نتیجه لازم را نگیرد شاید از کورس عقب بماند.
وی افزود: صنعت نفت هم تیم خوبی محسوب می شود و این در حالی است که این تیم بیشتر نفرات خود از فصل قبل را حفظ کرده و حالا یکی دو نفر هم اضافه شده اند. این تیم در کار دفاعی خیلی خوب کار می‌کند و در بازی مقابل پرسپولیس و نساجی این موضوع را نشان دادند که تیم خوبی هستند و می توانند بهتر هم بشوند به خصوص در بخش دفاعی که خیلی خوب کار می کنند و فکر می کنم نسبت به قبل پیشرفت داشته اند.
پیشکسوت استقلال درباره بدسلیقگی کمیته داوران برای انتخاب محمدرضا اکبریان به عنوان داور دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در هر صورت داوران را که باشگاه‌ها نمی توانند انتخاب کنند و آنها توسط کمیته داوران انتخاب می شوند و آنها باید منطقی و هوشمندانه و با نگاه باز داوران هر بازی را انتخاب کنند و در آخر آن ها باید همه جوانب را در نظر گرفته و همه مسائل را برای این انتخاب بسنجند. قانون می گوید کمیته داوران، داوران را انتخاب کرده و باشگاه‌ها در این خصوص تصمیم‌گیر نیستند اما کمیته داوران باید سلیقه به خرج داده و هوشمندانه داوران خود را انتخاب کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16841

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.