اقدام عجیب مدیر پرسپولیس درباره رأی کمیته انضباطی/ کمیته اخلاق صدری را احضار می‌کند؟ | آوای استقلال
3

اقدام عجیب مدیر پرسپولیس درباره رأی کمیته انضباطی/ کمیته اخلاق صدری را احضار می‌کند؟

  • کد خبر : 18168
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
اقدام عجیب مدیر پرسپولیس درباره رأی کمیته انضباطی/ کمیته اخلاق صدری را احضار می‌کند؟
ماجراجویی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در این برهه می‌تواند تبعات ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد.

به گزارش آوای استقلال، سیدمجیدی صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در اقدامی بحث برانگیز صبح روز شنبه به ساختمان فدراسیون فوتبال رفت تا در ارتباط با چند موضوع مهم از جمله رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر با عزیزی خادم گفت‌وگو کند.

اظهارات مدیر پرسپولیس پس از این جلسه در جمع خبرنگاران نه تنها با واکنش هواداران فوتبال بلکه با موضع گیری صریح کارشناسان حقوقی فوتبال ایران رو به رو شد به گونه‌ای که برخی کارشناسان تاکید کردند چنانچه این اظهارات به اطلاع مسئولان نهاد‌های بین‌المللی فوتبال برسد ممکن است عواقب سختی در انتظار فوتبال ایران باشد.

کارشناسان حقوقی با استناد به مفاد مندرج در اساسنامه فدراسیون فوتبال مدعی شدند ارکان قضایی فعال در حوزه فوتبال از جمله کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف باید به صورت مستقل عمل کنند و هرگونه اعمال فشار برای تغییر در آرای انضباطی خلاف مقررات است، چون آن‌ها با استناد به آئین نامه انضباطی در خصوص پرونده‌های مطروحه عمل می‌کنند و هیچ گونه توصیه‌ای در این خصوص را طبق قانون نخواهند پذیرفت.

اما طرح جمله‌ای بحث برانگیز از سوی صدری مبنی بر اینکه: «باشگاه پرسپولیس بیشترین ضرر را از صدور این حکم خواهد دید به همین دلیل به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال رفتم تا از او تقاضای کمک کنم و او نیز به من وعده داد موضوع را پیگیری می‌کنم.» می‌تواند دردسر‌های بزرگی را برای فوتبال ایران به دنبال داشته باشد و مصداق دخالت در تصمیم کمیته انضباطی به حساب آید.

هرچند هنوز مشخص نیست آیا عزیزی خادم چنین وعده‌ای را به سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داده است یا خیر، اما حالا ارکان قضایی فدراسیون می‌تواند با استناد به آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال بابت این اظهارنظر صدری را به کمیته انضباطی احضار کنند که بر اساس کدام مجوزی چنین مساله‌ای را در گفت‌وگو با رسانه‌های گروهی مطرح کرده است؟

ماجراجویی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در این برهه می‌تواند تبعات ناخوشایندی را به دنبال داشته باشد، به ویژه که وی این مساله را رسانه‌ای کرده و حالا بازنشر این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند حساسیت نهاد‌های بین المللی را نسبت به این ماجرا تشدید کند!

شاید در نگاه نخست صدری با این حرکت به دنبال افزایش محبوبیت خود بین هواداران باشگاه پرسپولیس باشد، اما تبعات این رفتار نسجیده می‌تواند دست آویزی برای کشور‌های منطقه باشد که همیشه به دنبال ضربه زدن به منافع ملی ایران در حوزه ورزش هستند. دقیقا همانگونه که پیش از این از جمله افراد مسئول در ورزش ایران علیه منافع ایران استفاده کردند و به دنبال ضربه زدن به جایگاه ورزش و فوتبال ایران بودند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18168

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.