اقدام زیرکانه پرسپولیسی‌ها در واکنش به حذف از آسیا/ آقایان، سلطانی‌فر باید تاوان بدهد، لطفا دست و پا نزنید! | آوای استقلال
0

اقدام زیرکانه پرسپولیسی‌ها در واکنش به حذف از آسیا/ آقایان، سلطانی‌فر باید تاوان بدهد، لطفا دست و پا نزنید!

  • کد خبر : 19113
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
اقدام زیرکانه پرسپولیسی‌ها در واکنش به حذف از آسیا/ آقایان، سلطانی‌فر باید تاوان بدهد، لطفا دست و پا نزنید!
بسیاری از پرسپولیس به جای معرفی مقصر اصلی حذف نمایندگان ایران از آسیا قصد دارند نگاه‌ها از وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان بردارند.

به گزارش آوای استقلال، با اعلام خبر حذف سه نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا، واکنش‌ها و صحبت‌های زیادی دیدیم و شنیدیم، اینکه هر کسی توپ را به زمین دیگری می‌اندازد، ولی جمله مشترک همه یک چیز است، ساختار فوتبال ایران حرفه‌ای نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم درستی گرفته است. در اینکه ساختار فوتبال ایران حرفه‌ای نبوده و نشده است، شکی وجود ندارد ولی در حذف نمایندگان ایران برای این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقصران اصلی مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشین وزارت ورزش و جوانان و معاونانش هستند، کسانی که طبق گفته حمید سجادی، وزیر ورزش فعلی و اعضای کمیته مجوز حرفه‌ای این افراد به AFC تضمیمن داده بودند که مواردی که برای بهبود ساختار و مالکیت باشگاه اقدام کنند ولی گذر زمان ثابت کرد که آنها فقط دنبال گرفتن صدور مجوز حرفه‌ای در فصل‌های گذشته بودند تا در دوران مدیریت آنها چنین فاجعه‌ای رخ ندهد.

بسیاری از فوتبالی‌ها و کارشناسان صحه گذاشتند که سلطانی‌فر مقصر اصلی حذف نمایندگان ایران است و سپس کمیته بدوی فدراسیون فوتبال که با ندادن مجوز، AFC‌ را حساس کرد. نکته‌ای که این وسط جالب و مضحک به نظر می‌رسد اقدام پرسپولیسی‌ها در واکنش به حذف از آسیا است، آنها برای اینکه سلطانی‌فر زیاد مورد اتهام قرار نگیرد، پای سجادی، وزیر ورزش فعلی را وسط کشیده‌اند تا بگویند او هم مقصر بوده است. برخی کارشناسان پرسپولیسی‌ هم سینه سپر کرده و با هماهنگی قلم به دستان سرخ مطالب‌ها را طوری می‌نویسند که گویا سلطانی‌فر مقصر نبوده است. این وسط تنها کسی که از سجادی حمایت می‌کند، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس است که ماندنش در این باشگاه و همینطور پرداخت پول کالدرون توسط یکی از بانک‌های کشور را مدیون سجادی است. بهتر است پرسپولیسی‌ها درباره فاجعه حذف از آسیا دست و پا نزنند، چون سلطانی‌فر باید تاوان خیلی از کارها را بدهد. گذشت زمان مثل اتفاق اخیر ثابت خواهد کرد که وزیر ورزش قبلی چه خیانت‌هایی کرده است. وزیر سابق وزارت ورزش به همراه دست نشانده‌های خود می‌دانند چه خدماتی به تیم محبوب‌شان کردند. منظورمان این نیست که بگوییم سلطانی‌فر نتایج پرسپولیس را در پنج فصل اخیر رقم زد، فوتبال قاعده خودش را دارد، ولی هموار کردن مسیر قهرمانی، حل مشکلات مالی، وضعیت تمرینات، سفرها، ماجرای مهدی طارمی و خیلی از مسائل از جمله کمک‌های وزیر سابق بود، از آن طرف استقلال هر روز در دوره سلطانی‌فر مشکل داشت و مدیرانی آمدند که حتی بازیکنان را نمی‌شناختند. امروز ولی می‌بینیم با رفتن سلطانی‌فر، مشکلات پرسپولیس هر روز بیشتر از دیروز می‌شود!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=19113

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.