افشاگری وکیل بیرانوند درباره علت اصلی فسخ با پرسپولیس | آوای استقلال
1

افشاگری وکیل بیرانوند درباره علت اصلی فسخ با پرسپولیس

  • کد خبر : 31794
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
افشاگری وکیل بیرانوند درباره علت اصلی فسخ با پرسپولیس
مصطفی سلیمانی، وکیل علیرضا بیرانوند، که امروز قراردادش را با سرخ‌ها فسخ کرده است توضیحاتی در این خصوص داد.

به گزارش آوای استقلال، سلیمانی درباره علت تصمیم‌ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند توضیح کامل را می‌دهد. جالب اینکه او عقیده دارد فسخ کردن باشگاه پرسپولیس از سوی موکلش کاملا قانونی و به واسطه خلف وعده‌های باشگاه سابق علیرضا بوده است.

سلیمانی همچنین پیشنهاد استقلال به گلر شماره یک تیم ملی را تایید می‌کند. خواندن صحبت‌های سلیمانی تا حد زیادی شرایط فی ما بین پرسپولیس و بیرو را روشن می‌کند. ظاهرا دلخوری بزرگ جایی اتفاق افتاده که مدیرعامل باشگاه، نام دروازه‌بان دیگری را به عنوان گزینه ایده آل پرسپولیس مطرح‌ کرده است.

این صحبت‌ها را بخوانید:

* در قانونی بودن فسخ قرارداد هیچ شکی نیست
یک اینکه ما دو نوتیس دادیم، بر اساس مقررات تعیین وضعیت خودمان و فیفا. ما می‌توانستیم یک اخطار بدهیم اما برای نشان حسن نیت، دو نوتیس دادیم. چند روز هم صبر کردیم اما باشگاه مبالغی را که باید پرداخت می‌کرد، پرداخت نکرد و ما به صورت کاملا قانونی قرارداد را فسخ کردیم و در قانونی‌ بودن این فسخ شکی نیست. اینکه می‌گویند نمی‌شود و این‌ها، بعدا مشخص می‌شود و در قانون هم برود مشخص خواهد شد. اگر کسی برای فرار از مسئولیت حرفی بزند، بحثش متفاوت است.

* به علیرضا بی احترامی کرده و با دیگران قیاسش کردند
دوم اینکه آقای بیرانوند به باشگاه پرسپولیس احترام گذاشت اما از سوی برخی افراد احترام ندید و واقعیت بی احترامی هم کردند و با یک سری بازیکنان قیاسش کردند و حق و حقوقش را ندادند. اگر باشگاه پرسپولیس احترام می‌گذاشت، چرا بعد از دو نوتیس حق و حقوقش را واریز نکرد؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمان بوده و این همه زحمت کشیده، چرا باید به او بی احترامی شود؟ مبلغش که بسیار پایین است و من کاری به این موضوع ندارم.

* بیرانوند نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد
ما در جلسه با آقای درویش بودیم و این مسائل را گفتیم. آقای بیرانوند که نباید برای رفع مشکلاتش وام بگیرد، چون باشگاه پرسپولیس که به تعهداتش عمل نکرد و اگر عمل می‌کرد که دروازه‌بان تیم‌ملی چنین کاری نمی‌کرد.

* اسم دروازه‌بان دیگری را آوردند و گفتند باید او را می‌گرفتیم!
در جلسه آنها اسم دروازه‌بان دیگری آوردند که اصلا گفتند ما باید از روز اول فلانی را می‌گرفتیم و ایشان را نمی‌گرفتیم و این صحبتها انجام شد. با احترام به همه، شرایط و موقعیت بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است. ببینید که بیرانوند چقدر از جام جهانی درآمد آورد برای پرسپولیس، او برای جدایی از پرسپولیس رقم رضایتنامه پرداخت کرد و الان هم درخواست غیرمنطقی ندارد.

* قصد بازارگرمی نداریم اما پیشنهاد استقلال صحت دارد
علیرضا واقعیت از استقلال پیشنهاد دارد و من در این حد می‌توانم در این مورد صحبت کنم و باید ببینیم که چه خواهد شد. ما قصد بازارگرمی نداریم و همه شرایط علیرضا بیرانوند را می‌دانند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=31794

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.