افزایش چشمگیر ارزش تبلیغات محیطی پس از ورود کارگزار استقلال | آوای استقلال
3

افزایش چشمگیر ارزش تبلیغات محیطی پس از ورود کارگزار استقلال

  • کد خبر : 16512
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
افزایش چشمگیر ارزش تبلیغات محیطی پس از ورود کارگزار استقلال
برخلاف ادعاهایی که در روزهای اخیر مطرح شده ورود باشگاه استقلال و کارگزار این باشگاه برای دریافت حق تبلیغات محیطی نه تنها لطمه ای به این حوزه وارد نکرده بلکه قیمت آن را چندین برابر کرده است.

به گزارش آوای استقلال، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی قیمت سالانه تبلیغاتی محیطی برای کل فصل که در سال های گذشته بین ۴۰ تا ۸۰ میلیارد تومان بسته شده بود در این سال به مبلغی در حدود ۱۲۰ تا ۱۸۰ میلیارد تومان رسید که البته مسئولین سازمان لیگ موفق به انعقاد چنین قراردادی پیش از ماجراهای اخیر نشده بودند.
باشگاه استقلال و در راس آنها آجورلو مدعی شد در قرارداد کارگزار جدید تنها از محل تبلیغات محیطی بازی های خانگی این باشگاه و در ۱۵ مسابقه ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل می شود.
این ادعا ابتدا از سوی برخی از عوامل مرتبط با این حوزه غیرواقعی خوانده شد اما حالا شنیده می شود ورود کارگزار استقلال موجب شده برخی از شرکت ها برای دریافت حق تبلیغات محیطی پیشنهادات چندین برابر گذشته ارائه بدهند.
در همین راستا شنیده می شود یک اوپراتور تلفن همراه اخیرا و پس از ماجرای ورود استقلالی ها به موضوع تبلیغات محیطی با قیمتی چندین برابر گذشته با سازمان لیگ به توافق رسیده و میزان درآمد قرارداد تبلیغات محیطی در این فصل می‎تواند بیش از دو یا حتی سه برابر فصل گذشته باشد.
گذشته از اینکه در جدال باشگاهها و سازمان لیگ بالاخره کدام یک به خواسته خود می رسند می توان با قطعیت گفت اولین نتیجه این موضوع افزایش چشمگیر درآمد فوتبال از ناحیه تبلیغات محیطی و احتمالا واقعی شدن قیمت و ارزش واقعی این ظرفیت برای ثروتمند شدن باشگاهها است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16512

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.