اعلام ترکیب استقلال مقابل سایپا | آوای استقلال
1

اعلام ترکیب استقلال مقابل سایپا

  • کد خبر : 8663
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶
اعلام ترکیب استقلال مقابل سایپا
نفرات منتخب فرهاد مجیدی در دیدار با سایپا مشخص شدند.

به گزارش آوای استقلال، استقلال که در هفته‌های اخیر روند خوبی طی کرده و در ۶ بازی گذشته تنها یک مساوی و پنج پیروزی به دست آورده، امروز در حالی مقابل تیم پایین جدولی سایپا قرار می‌گیرد که نارنجی پوشان برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند و نمی‌خواهند در ورزشگاه خانگی خود بازنده باشند.

ترکیب استقلال در مسابقه امروز نسبت به بازی اخیرش که برابر تراکتور به برتری رسید، ۴ تغییر شاخص انجام داده و به نوعی فرهاد مجیدی سورپرایزهایی مقابل فراز کمالوند، دستیار سابق خود و سرمربی سایپا داشته تا او را غافلگیر کند.

سید احمد موسوی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور و امیرارسلان مطهری ۴ بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با تراکتور جزو ۱۱ مرد اصلی آبی‌پوشان قرار نگرفتند تا به جای آنها سبحان خاقانی، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی و آرمان رمضانی به ترکیب استقلال برسند.

مصدومیت و غیبت محمد نادری مقابل سایپا موجب شده تا بابک مرادی جانشین او شود و سبحان خاقانی هم پس از حدود نیم‌فصل دوباره فرصت حضور در ترکیب آبی‌پوشان را به دست آورده است.

ترکیب استقلال مقابل سایپا به‌صورت زیر است:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، سبحان خاقانی، بابک مرادی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و آرمان رمضانی.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=8663

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.