اعتراض کارشناس حقوقی به قرارداد ترکمنچای بازی ایران – کانادا | آوای استقلال
1

اعتراض کارشناس حقوقی به قرارداد ترکمنچای بازی ایران – کانادا

  • کد خبر : 23332
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
اعتراض کارشناس حقوقی به قرارداد ترکمنچای بازی ایران – کانادا
بازی ایران - کانادا همچنان سوژه داغ فوتبال است. بحث های مالی این بازی و پورسانتی که در خفا رد و بدل شده، نیاز به رسیدگی دارد.

به گزارش آوای استقلال، همان روزی که به صورت غیررسمی اعلام شد فدراسیون فوتبال از بازی دوستانه ایران و کانادا تنها ۳۲۵ هزار یورو درآمد خواهد داشت و پول بلیت رفت و برگشت کاوران تیم ملی به کانادا را هم خودش باید بپردازد، رسانه طرفداری در گزارشی به سود و زیان این بازی دوستانه پرداخت و نوشت این بازی به همان اندازه که از نظر فنی برای تیم ملی مفید است، از لحاظ مالی و جانبی اصلا بازی مفیدی نیست.

بحث هایی در مورد پورسانت برگزاری این بازی و تقسیم آن در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز به گوش رسید و گفته شد یک فرد خارجی قصد داشته ۱۹۵ هزار یورو از این بازی درآمد داشته باشد که برخی دوستان پای او را قطع کردند و در عوض نمایندگان خودشان را برای دریافت پورسانت جلو انداختند. خیلی ها دنبال سرنخ برای رسیدن به این فرد خارجی بودند تا این که امروز یک خبرگزاری ادعا کرد جو کامگا کامرونی که ایجنت یک شرکت بلژیکی است می خواست به این پروژه نفوذ کند.

فدراسیون مدعی است قرارداد را مستقیم با کانادا بسته و دست دلال ها را قطع کرده اما شایعه هایی به گوش می رسد مبنی بر آن که پورسانت هایی رد و بدل شده است. خارج از بحث شیرین پورسانت، حالا امیرساعد وکیل، کارشناس حقوقی از ارزان فروشی فدراسیون فوتبال در این پروژه ایراد گرفته است. رسانه طرفداری نیز پیش از این نوشته بود فدراسیون فوتبال در این بازی ارزان فروشی کرده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=23332

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.