اعتراض وریا غفوری: جنگ زرگری در استقلال پایان ندارد | آوای استقلال
1

اعتراض وریا غفوری: جنگ زرگری در استقلال پایان ندارد

  • کد خبر : 6761
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
اعتراض وریا غفوری: جنگ زرگری در استقلال پایان ندارد
اعتراض وریا غفوری: جنگ زرگری در استقلال پایان ندارد

به گزارش آووای استقلال،وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران پس از فرهاد مجیدی به جدیدترین عضو این تیم تبدیل شد که به مشکلات پیرامون آبی پوشان اعتراض کرده است.

غفوری که سابقه اعتراض به وضعیت مدیریتی باشگاه برای احقاق حقوق همبازیانش را دارد، در روزهایی که مدیریت باشگاه با مدیرعامل اختلاف دارند، اظهار نظر جدیدی داشته است.

مدافع تیم استقلال با اشاره به مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد اعلام کرد جنگ زرگری در این باشگاه پایان ندارد و مسیری که مدیران طی می‌کنند به غیر از اضافه شدن مشکلات، ثمره دیگری ندارد.

photo_۲۰۲۱-۰۶-۱۵_۱۲-۲۱-۴۱

یکی از موضوعات پیرامون این تیم، عدم پرداخت منظم دستمزد بازیکنان بوده که شنیده می‌شد آنها تصمیم به اعتصاب داشته اما با پادرمیانی فرهاد مجیدی این مساله ختم به خیر شده است.

همچنین استخدام گابریل پین به عنوان مشاورفنی مجیدی هم موضوعی بود که سرمربی تیم به آن اعتراض داشت که در جلسه جدید هیات مدیره تصمیم بر آن شد که امور حضور او در تهران به سرعت پیگیری شود.

مجیدی همینطور در اعتراض به مشکلات مالی تیمش اعلام کرده بود تا زمانی که بازیکنان دغدغه مالی داشته باشند او حاضر به اعلام اسامی ورودی و خروجی تیم در نقل و انتقالات تابستانی نخواهد بود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6761

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.