اظهارات پیروانی و گل‌محمدی سندی بر حقانیت استقلال/ نقاب از مربی هیجانی برداشته شد! | آوای استقلال
2

اظهارات پیروانی و گل‌محمدی سندی بر حقانیت استقلال/ نقاب از مربی هیجانی برداشته شد!

  • کد خبر : 18047
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
اظهارات پیروانی و گل‌محمدی سندی بر حقانیت استقلال/ نقاب از مربی هیجانی برداشته شد!
با صحبت‌هایی که سرمربی و سرپرست تیم پرسپولیس انجام دادند، حقانیت استقلال بیشتر ثابت شد.

به گزارش آوای استقلال، «به داوری‌ها مشکوک هستیم»، «نمی‌خواهند قهرمان شویم»، «از ششمین قهرمانی پرسپولیس می‌ترسند». اینها بخشی از اظهاراتی است که یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، افشین پیروانی سرپرست و حمید مطهری مربی سرخ‌پوشان در هفته‌های اخیر به کار برده‌اند. شکی نیست فوتبال ایران چهره اصلی خودش را نشان نمی‌دهد و افراد در هر جایگاهی باشند سعی می‌کنند با گذاشتن نقاب چهره دیگری از خود نشان دهند.

به پرسپولیس برمی‌گردیم، تیمی که با وجود پنج قهرمانی پی در پی در لیگ که در ایران بی‌سابقه بود، حواشی زیادی دارد و نگران است رقیب دیرینه‌اش یعنی استقلال اوج بگیرد. زمانی که تیمی پنج دوره قهرمانی را یدک می‌کشد خودش را بزرگ می‌بیند و هراسی از قهرمانی رقیب نخواهد داشت. در ایران، پرسپولیسی‌ها اما به شدت نگران هستند، چون می‌دانند پنج سال حق‌خوری از تیم‌های دیگر به آنها اجازه داد مانور بدهند و به آنچه می‌خواهند برسند. گل‌محمدی تحت فشار است، چرا که همگان اعتقاد دارند او تیمی را فصل گذشته قهرمان ایران کرد که ذهنیت برنده شدن را در زمان برانکو یاد گرفته بود. امسال کار او سخت شده چون باید خودش را ثابت کند، بنابراین وقتی نتیجه نمی‌گیرد یا تیمش خوب بازی نمی‌کند باید فضاسازی کند و توپ را به زمین دیگران بیاندازد.

وقتی می‌گویند به خیلی چیزها مشکوک هستند و نمی‌خواهند قهرمان شوند، خودش سندی برا حقانیت استقلال در ۵ سال گذشته است. استقلال در زمان مربیگری علیرضا منصوریان می‌توانست قهرمان شود، ولی اجازه این کار را ندادند. در زمان شفر، تیم رویایی آبی‌پوشان از هم پاشیده شد. ماجرای استراماچونی زخم دیگری به پیکره هواداران زد. اگر از خود پرسپولیسی‌ها بپرسید چه دیدار به یادماندنی از قهرمانی‌های‌تان دارید شاید به اندازه انگشتان یک دست هم نرسد، ولی همگان بازی‌های به یاد ماندنی استقلال با تیام، جپاروف، امید ابراهیمی و همینطور استراماچونی را به زیبایی نقل می‌کنند. پرسپولیسی‌ها متوجه شده‌اند در پنج سال گذشته مدیران قبلی وزارت ورزش و جوانان، ارکان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ چقدر مسیر قهرمانی را برای پرسپولیس هموار کردند، منظورمان داوری‌ها نیست یا سوت‌هایی به سود سرخ‌پوشان نیست چون زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد، منظور اصلی حمایت‌های بی چون و چرا از پرسپولیس است. آن وقت در تیم رقیب آنها، هوادارانش دعا می‌کردند استراماچونی برگردد. حقانیت استقلال خیلی وقت است ثابت شده و زمان باز هم پرونده‌های زیادی را رو خواهد کرد.

موضوع بعدی، رفتارهای این روزهای حمید مطهری است. او در قالب قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته شخصیتی از خودش نشان داد تا برخی‌ها تصور کنند او دانش مربیگری زیادی دارد یا گواردیولای کادرفنی پرسپولیس است، ولی نقاب از چهره او نیز برداشته شد، چرا که تیم‌های حریف هم به او و رفتارش می‌تازند. کافی است یکبار به اظهارت سعید دقیقی سرپرست پیکان دقت کنید تا متوجه خیلی چیزها شوید. بله، واژه‌های نمی‌خواهند قهرمان شویم چند سال است از طرف استقلالی‌ها سر داده شد ولی خودتان را به نشنیدن زدید.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=18047

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.