اسپانسر مشترک ممنوع | آوای استقلال
4
ضرورت پرهیز از تکرار یک اتفاق ناخوشایند در باشگاه استقلال؛

اسپانسر مشترک ممنوع

  • کد خبر : 13469
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
اسپانسر مشترک ممنوع
یکی از اقدامات عجیب دوران سلطانیفر انتخاب اسپانسر مشترک برای دو باشگاه سرخابی بود که آن مجموعه نیز توسط خودش تعیین می شد و اگر مدیری از یکی از این دو باشگاه رایزنی می کرد و می توانست کارگزار مستقلی با شرایط بهتر را جذب کند وزیر با آن مخالفت می کرد.

به گزارش آوای استقلال، در این میان پرسپولیس البته هرگز متضرر نمی شد چرا که اسپانسر باشگاه محبوب وزیر هر که بود فرقی نمی کرد چرا که تمام هزینه های این باشگاه به هر حال تامین می شد یا از طریق وزارتخانه هایی چون اراتباطات یا هوادار ناشناسی که دستش در جیب دولت بود یا…

گاهی دو تیم اسپانسر به ظاهر جداگانه ای می گرفتند که البته زیر نظر وزیر بود، اسپانسر پرسپولیس وظیفه اش تنها تامین منابع مالی این تیم بود ولاغیر

اما سلطانیفر همواره در شرایط خاص پرسپولیس، اسپانسر استقلال را مکلف می کرد کمکهای مالی اش را به حساب باشگاه سرخ ها بریزد و حلال مشکلات مالی این تیم باشد حال آنکه خود استقلال با مشکلات مالی زیادی رو به رو بوده و بارها ستاره هایش را به خاطر همین مشکلات از دست می داد.

جدایی استراماچونی هم دقیقا به خاطر عدم رعایت تعهدات مالی باشگاه بود .

در این سالها هواداران بارها به اسپانسر مشترک اعتراض کردند اما از آنجایی که مدیران منصوب در استقلال مطیع بی چون و چرای وزیر بودند هرگز اقدامی در این راستا انجام ندادند.

حالا با رفتن سلطانیفر و برچیده شدن آن سیستم و نگاه رنگی و تبعیض آشکار سیستم مدیریت ورزش، به نظر نمی آید حمید سجادی شباهتی به وزیر سابق داشته باشد و بخواهد از قدرتش به نفع خود ،شرکای اقتصادی و خانواده اش استفاده کند.
او می داند در دولت ابراهیم رئیسی تخلفات مالی چه تبعاتی دارد هرچند خود سجادی هم تفاوت های عقیدتی زیادی با سلطانیفر دارد!

از طرفی سردارآجورلو نیز مانند مدیران بی کفایت دوران سلطانیفر ، بله قربانگو نیست.

با این توصیف می توان به پایان دوران سیاه سواستفاده و برداشت پول از حساب باشگاه استقلال و اسپانسرش و واریز آن به حساب تیم رقیب ، امیدوار بود.

سردار آجورلو با تمام قدرت باید با اسپانسر مشترک مقابله کند و اگر با کارگزارانی که اسپانسر استقلال بوده اند اما در بدترین شرایط نسبت به این تیم بی تفاوت بوده و به پرسپولیس کمک کرده اند،هنوز از مدت قراردادشان باقی مانده فسخ قرارداد و با کارگزاری دیگر وارد مذاکره شود.

توقع هواداران و درخواست جدی آنها از آجورلو چیزی جز اسپانسر جدا و تحریم اسپانسرهای که به رقیب کمک می کردند،نیست.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13469

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.