اسپانسر استقلال مشخص شد؟ | آوای استقلال
5

اسپانسر استقلال مشخص شد؟

  • کد خبر : 14825
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
اسپانسر استقلال مشخص شد؟
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درصدی از قراردادهای فصل جدید بخشی از بازیکنان دیشب و اکثر آنها امروز صبح برای آنها واریز شده و قرار است در برهه‌های زمانی بعد درخصوص مطالبات فصل قبل بازیکنان قدیمی این تیم نیز اقداماتی صورت بگیرد.

به گزارش آوای استقلال، درحالی که عصر امروز تیم فوتبال استقلال نخستین دیدار خود را از رقابت‌های فصل جدید مقابل هوادار تهران برگزار خواهد کرد. به گزارش برخی رسانه‌ها روز گذشته این باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کرد. این درحالی است که بازیکنان تازه‌وارد استقلال تا پیش از این پولی از باشگاه دریافت نکرده بودند ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان قدیمی هم هنوز بخشی از مطالبات فصل گذشته‌شان را دریافت نکرده‌اند.

بنابراین روز گذشته مصطفی آجرلو مدیریت باشگاه استقلال بخشی از مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کرد تا آبی‌ها را با روحیه خوب به لیگ بیستم‌ویکم بفرستد. البته از آنجایی که این پول از طریق شماره شبا به حساب بازیکنان واریز شده احتمالا تا آخر شب گذشته یا صبح امروز به حساب آنها نشسته است.

نکته قابل‌توجه اینکه این پول از بابت قرارداد فصل جدید بازیکنان محسوب شده و این‌طور نخواهد بود که باشگاه استقلال ابتدا درصدد تسویه‌حساب و پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان قدیمی این تیم بوده باشد و سپس به قرارداد فصل جدید آنها برسد.

بنابراین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درصدی از قراردادهای فصل جدید بخشی از بازیکنان دیشب و اکثر آنها امروز صبح برای آنها واریز شده و قرار است در برهه‌های زمانی بعد درخصوص مطالبات فصل قبل بازیکنان قدیمی این تیم نیز اقداماتی صورت بگیرد.

همچنین مدیر حقوقی جدید باشگاه استقلال روز گذشته خبر از فسخ یک‌طرفه قرارداد با های‌وب، کارگزار قبلی باشگاه استقلال با حکمیت وزارت ورزش داده بود و این درحالی است که طبق گزارش رسانه‌های مختلف مذاکرات برای جذب کارگزاری‌ها و اسپانسر جدید همچنان ادامه دارد.

با همه این تفاسیر اما «فرهیختگان» کسب اطلاع کرده است که در این خصوص توافقات لازم با اسپانسر جدید صورت گرفته و حتی تامین منابع مالی برای پرداخت قرارداد فصل جدید بازیکنان استقلال نیز توسط همین اسپانسر انجام شده است، اما از آنجایی که همچنان یک‌سری موانع قانونی و اداری درخصوص قطع همکاری استقلال با کارگزار فصل گذشته این تیم برسر راه موجود است، استقلالی‌ها تصمیم گرفته‌اند زمانی که به‌طور کامل این موانع برطرف نشود از اسپانسر جدید خود رونمایی نکرده و تا آن زمان چراغ‌خاموش کارها را پیش ببرند.

پیش از این گفته شد آجرلو که با رقم قرارداد با های‌وب مخالف و به‌دنبال اقاله قرارداد بود، برای اسپانسر جدید مبلغ کف ۳۰۰میلیارد تومان را در نظر دارد و باید دید درنهایت کارگزار جدید چه رقمی را برای یک‌سال پرداخت خواهد کرد.

های‌وب در قرارداد ۳ساله که قابلیت افزایش تا ۵سال را داشت، سالیانه مبلغ کف حق‌السهم یا قدرالسهم باشگاه را ۸۰میلیارد تومان تعیین کرد و طبق این قرارداد کلیه راه‌ها و روش‌ها و امکانات درآمدزایی باشگاه دراختیار های‌وب قرار گرفت تا سهم باشگاه را تا سقف مشخص و به حساب باشگاه واریز کند با این حال آبی‌ها مدعی شدند کارگزار درطول سال اول قرارداد، هیچ‌کدام از اختیارات تحویل گرفته‌شده را درجهت درآمدزایی عملیاتی نکرده و ضمن سکون کامل در ایجاد درآمد، صرفا به پرداخت مبلغ کف حق سهم بسنده کرد، به همین دلیل هم درخواست فسخ یک‌طرفه را به‌دلیل عدم انجام تعهدات توسط های‌وب به کمیته راهبری، نظارت و حکمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه کردند و درنهایت هم فسخ یک‌طرفه صورت گرفت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14825

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.