استقلال کاروانسرا نیست ! | آوای استقلال
4

استقلال کاروانسرا نیست !

  • کد خبر : 25918
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
استقلال کاروانسرا نیست !
آن روز که در اوج جوانی و خامی به نصایح بزرگان توجه نکرد، آن زمان که به خواست هواداران و نیاز برای ماندنش اهمیت نداد، آن وقت که شوق لژیونر شدن چشمهایش را بسته بود باید فرصتی به خودش می‌داد برای اندیشیدن به ماندن و رفتن!

به گزارش آوای استقلال، باید مروری می کرد سرنوشت آنهایی را رفتند و دست از پا درازتر برگشتند یا فوتبال و آینده شان یکجا نابود شد، باید از خود می‌پرسید کدام یک از بازیکنان با جدایی از استقلال عاقبت به خیر شدند؟
کدامشان در اوج جوانی و بی تجربگی رفتند و توانستند خوش بدرخشند؟
باید با خودش فکر میکرد چرا هیچ بازیکن ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس هرگز درخششی نداشته با اینکه بعضا توانسته اند در تیم های اروپایی خوش بدرخشند!
نه آن روزها به این چیزها فکر نکرد
مثل مرغی که در قفس طلایی اش باز شده شوق پریدن داشت.
شوق پر باز کردن و پرواز کردن!
اما چه شد که نه پرهایش توان پرواز داشتند نه پاهایش قدرت پریدن؟
چه شد که دیگر ندرخشید، شوری نیافرید،تیتر رسانه ها نشد..
چه شد که نخواستندش حتی تیم بی کیفیت لیگی بی کیفیت؟
آن زمان که استقلال سکوی پرتاب می‌شود و دلیل ستاره شدن بازیکنان،کسی به این فکر نمیکند که چه عاملی باعث دیده شدنشان شد گمان بیهوده میبرند که بزرگی آنها لابد باعث موفقیت استقلال شده و دلیل مطرح شدنشان!
کاش با خود بگویند پس چطور در تمام این سالها استقلال همیشه یک تیم قدر باقی مانده و به راهش ادامه داده اما جدایی طلبها خیلی زود از گردونه خارج شدند و ستاره اقبالشان خاموش شده؟
در تمام این سالها استقلال همیشه سکوی پرتاب بوده، بی معرفتی دیده، در اوج خواستن رها شده اما به وقت نا امیدی و سرخوردگی بازیکنان جدایی طلبش آغوش باز کرده و مامن امن آنها شده برای آرامش و دوباره درخشیدنشان اما تا کی ؟ شاید همین بزرگواری باعث بی وفایی عده ای از بازیکنان در نسل های مختلف شده است شاید وقت آن رسیده باشد بازگشت را برای آنها که نابخردانه عزم سفر کردند سخت کرد!
شاید از همین امروز باید به قائدی های دیپورت شده گفت در این خانه بسته است تا درس عبرتی شود برای آیندگان، تا بعدها وبعدی ها بفهمند اگر میروند خوب باشد راهشان اما اگر بد موقع رفتند راه برگشتی ندارند!
آن وقت که گفتیم و گفتند آقای قایدی حالا وقت رفتن نیست. تو هنوز فانوسی که توهم ستاره بودن آینده ات را می سوزاند. آن وقت که گفتیم و گفتند آقای قایدی بمان. هم به استقلال کمک کن هم تجربه ات را بالا ببر تا خواهان اروپایی بیابی اما گوش نکردی پیش بینی این روزها را کرده بودیم تو اما ذوق خارج نشینی داشتی و میل آزادی …
پس برو و در تاریکی توهم ستاره ای که دیگر فانوس هم نیست این جمله را با خودت تکرار کن استقلال کاروانسرا نیست که اقامتگاه موقت من باشد!
اگر آمدی به محض پیشنهاد بعدی تنها خودت را نبین منافع استقلال و هوادارانش را هم در نظر بگیر…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25918

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.