استقلال و مشکل نگاه میلی در رسانه ملی! | آوای استقلال
0
مجریانی که پرچم به دست هستند

استقلال و مشکل نگاه میلی در رسانه ملی!

  • کد خبر : 34162
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
استقلال و مشکل نگاه میلی در رسانه ملی!

#اختصاصی_آوای_استقلال #یادداشت_سردبیر 🔹 ✍️آذین فرهادی 🔹این روزها استقلال چه از بعد فنی و چه به لحاظ مسائل مدیریتی اوقات آرامی را سپری می‌کند و همین مسئله موجب شده تا عده‌ای به شکلی دیگر برای تیم حاشیه سازی کنند. 🔹استقلال تیم پرطرفداری است و کاملا بدیهی به نظر می‌رسد که رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های تلویزیونی به […]

#اختصاصی_آوای_استقلال
#یادداشت_سردبیر

🔹
✍️آذین فرهادی

🔹این روزها استقلال چه از بعد فنی و چه به لحاظ مسائل مدیریتی اوقات آرامی را سپری می‌کند و همین مسئله موجب شده تا عده‌ای به شکلی دیگر برای تیم حاشیه سازی کنند.

🔹استقلال تیم پرطرفداری است و کاملا بدیهی به نظر می‌رسد که رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های تلویزیونی به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند در چنین شرایطی برخی مجریان تازه وارد و بی نام ،تصور می‌کنند با کنایه زدن به استقلال می‌توانند شرایط بهتری را برای خودشان ایجاد کرده و نگاه بیشتری را معطوف به اجرای خویش بکنند چون بر این باورند بد نامی بِه از گمنامی است  اما دقیقاً در مسیر اشتباهی می افتند که پیش از این بارها و بارها همکارانشان آن را تجربه کرده‌اند.

🔹هنوز در تلویزیون ما تعداد زیادی از مجریان هستند که فرق میان نقد و کنایه با لوده بازی را نمی‌دانند و همین ناآگاهی آنها برایشان دردسر می‌شود.
اینکه یک مجری طرفدار تیمی باشد اصلا بد نیست و اساساً ورزش با فضای رقابت و هواداری جلو می‌رود اما در رسانه‌ای که لقب ملّی را یدک می‌کشد، نگاه میلی به تیم های دیگر حکم آفت را دارد آفتی که قبل از همه به خود مجریان لطمه وارد می‌کند و بهتر است آنها قبل از بیان حرف‌هایی که از نظر خودشان خوشمزه است، نگاهی به گذشته و طعم تلخ این رفتارها برای سایر مجریان داشته باشند و آگاه باشند تلخ ترین روزها در انتظارشان است شاید درس عبرتی باشد برای آیندگان حتی با وجود دلجویی های ظاهری.

🔹 @avayeesteghlal4

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=34162

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.