استقلال می تواند بدون شکست صاحب قهرمانی شود | آوای استقلال
3
حسن روشن مطرح کرد:

استقلال می تواند بدون شکست صاحب قهرمانی شود

  • کد خبر : 21947
  • ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
استقلال می تواند بدون شکست صاحب قهرمانی شود
حسن روشن معتقد است اگر تیم ملی از امروز شروع به کار نکند، در قطر توریست خواهد بود.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار آوای استقلال درباره قرعه تیم ملی در رقابت های جام جهانی گفت: خوشبختانه قرعه بسیار خوبی نصیب تیم ملی شد و نباید با این شرایط و تیم هایی که در گروه هستند از حریفان هراسی داشته باشیم. به نظر من تیمی که موفق شد چند هفته مانده به پایان رقابت ها با رکورد شکنی به جام جهانی صعود کند نباید از چیزی بترسد و یا نگرانی داشته باشد، هر چند احتیاط شرط عقل است اما در هر صورت معتقدم تیم ملی می‌تواند نسبت به جام جهانی روسیه بهتر نتیجه بگیرد.

وی درباره سایر همگروهی های ایران گفت: نه تنها انگلیس آمریکا بلکه همه تیم ها برای قدرت نمایی و نشان دادن بهترین نمایش خود به جام‌جهانی می‌آیند و ما هم باید در بهترین فرم خود قرار داشته باشیم تا بتوانیم مقابل حریفان قدرت نمایی کنیم و زنگ تفریح نشویم و معتقدم اگر با این شرایط و این امکانات و بدون بازی تدارکاتی به قطر برویم مطمئناً سرنوشت خوبی منتظر ما نخواهد بود.

حسن روشن یادآور شد: تیم ملی ایران نقاط ضعفی هم دارد که فقط با برگزاری دیدارهای دوستانه آن هم در سطح و اندازه های بازی های جام جهانی این ضعف ها برطرف می شود در غیر این صورت نباید امیدی به آینده داشته باشیم هر چند به اعتقاد من با این وضعیت بهتر بود با تیم‌هایی مثل برزیل، آرژانتین، آلمان، فرانسه و اسپانیا همگروه می‌شدیم تا حداقل یکی دو بازی با تیم های مطرح فوتبال دنیا را به این بهانه در جام جهانی مشاهده کنیم. در هر صورت امید چندانی به برگزاری بازی های دوستانه با تیم‌های قدرتمند جهان تا آغاز جام جهانی وجود ندارد ولی از همین فرصت کم هم باید برای بهبود کیفیت و برطرف کردن نقاط ضعف استفاده کرد.

بازیکن سالهای دور تیم ملی فوتبال ایران در مورد سطح فنی تیم های انگلیس و آمریکا گفت: در هر صورت انگلیس بهتر از ماست اما من این را تیم را بخت اول قهرمانی نمی دانم با این حال ما نباید از این دیدار بترسیم و نگران باشیم هرچند انگلیس تا دور پایانی یورو هم صعود کرد و با بدشانسی جام را از دست داد این در حالی است که همیشه بازی های اول می تواند شگفتی های زیادی را در پی داشته باشد و اگر ما هم با آمادگی کامل و بدون هراس قدم به جام جهانی بگذاریم چه بسا در همان روز اول بتوانیم شگفتی بزرگی را خلق کنیم. آمریکا نیز اصلا از انگلیس بهتر نیست و همانطور که می دانید در روز آخر صعود خود را قطعی کرد و من معتقدم این تیم نمی‌تواند ما را شکست بدهد مگر اینکه خودمان مقدمات شکست را فراهم کنیم. تیم چهارم گروه هم مشخص نیست و بهتر است هر زمان این تیم قطعی شد درباره آن صحبت کنیم. در هر صورت اگر یکدلی و اتحاد و انسجام در تیم ملی وجود داشته باشد با توجه به گروهی که در آن قرار گرفتیم می‌توانیم برای اولین بار با کسب نتایج مناسب راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شویم.

بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار داشت: به نظر من کار قهرمانی برای استقلال در فصل جاری با این وضعیت و اختلاف به وجود آمده تقریباً تا حدود زیادی قطعی است فقط به شرط آن که بازیکنان فرم خوب خود را در تعطیلات عید حفظ کرده باشند و با تفکر از پیش قهرمانی به میدان نروند البته با توجه به نتیجه دربی، ما دو بازی به اضافه ۱ پوینت مثبت که حاصل از گلزنی در خانه حریف است، از پرسپولیس پیش هستیم اما فراموش کنیم که هفت بازی دیگر و ۲۱ امتیاز دست نخورده باقی مانده و باید با دقت و برنامه ریزی پیشروی کرد.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: البته استقلالی که من تا اینجای فصل دیده‌ام اگر بتواند فرم و شرایط خوب خود را حفظ کند مطمئناً هیچ رقیبی به گرد پایش نرسیده و می تواند حتی بدون شکست برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال ایران عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21947

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.