استقلال قهرمانی می خواهد باید پرسپولیس را شکست دهد | آوای استقلال
2
دین محمدی مطرح کرد:

استقلال قهرمانی می خواهد باید پرسپولیس را شکست دهد

  • کد خبر : 21376
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
استقلال قهرمانی می خواهد باید پرسپولیس را شکست دهد
سیروس دین محمدی معتقد است استقلال برای قهرمانی باید از سد پرسپولیس گذر کند.

سیروس دین محمدی در گفت و گو با آوای استقلال درباره دیدار تیم های استقلال و گل گهر از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برار اظهار داشت: به نظرم برای هر دو تیم این دیدار از لخاظ فوتبالی بسیار سنگین است چون دو تا تیم شرایط بسیار خوبی دارند و از یک سو گل گهر در نیم فصل دوم شرایط خوبی داشته و هر روز در حال پیشرفت است و از سوی دیگر استقلال هم همین شرایط را دارد و فکر کنم از حالا باید انتظار یک بازی جذاب و تماشاگر پسند را داشته باشیم. به نظرم این دیدار از نظر فنی بازی باکیفیتی از آب درآمده و مطمئنا بازی سرد و کسل کننده ای را شاهد نخواهیم بود.
وی درباره جدایی یزدانی و مرادمند از استقلال گفت: این موضوع دیگر تمام شد و از حالا باید کادرفنی تمرکز خود را بر روی بازیکنان دیگر بگذارند چون هر چقدر روی موضوعات گذشته زوم کنیم تکرار مکررات هست و دیگر فایده ندارد. به نظرم باید قدر آنهایی که هستند را بیشتر بدانیم و از آنها مراقبت کنیم و به بازیکنان فعلی روحیه بدهیم تا در ادامه به تیم کمک کنند.
دین محمدی درباره مقصران این ماجرا تاکید کرد: به نظر من سرنوشت هر کسی را خودش تعیین می کند. اگر من می دانم که سربازی نرفتم اول باید خودم تکلیف خودم را بدانم که چه مسیری بروم که گیر نکنم. این دو بازیکن در ابتدا باید خودشان به فکر می افتادند. باشگاه چه کاری می کرد؟ باید باشگاه پایان خدمت می داد؟ خیر؛ پس بازیکنان باید اول به فکر خود می افتادند که چه زمانی ادامه تحصیل بدهند و کی سرباز می شوند و سایر ماجراها. آنها باید خودشان ابتدا به فکر اینده خود می افتادند و در این موضوع در وهله اول خود بازیکنان مقصر هستند چون از روز اول مشخص بود که باشگاه پایان خدمت نمی دهد.
پیشکسوت استقلال درباره اینده این تیم در لیگ فصل جاری گفت: استقلال اگر می خواهد قهرمان شود باید پرسپولیس را در دربی ببرد؛ والسلام!
وی درباره خصوصی سازی دو باشگاه اسقلال و پرسپولیس گفت: اصلا با این داستان موافق نیستم چون خیلی ها ضرر کردند و هنوز تجربه آنها وجود دارد و داریم میبینیم. قبلا هم این دو باشگاه تقریبا خصوصی بودند اما چه اتفاقی می افتاد جز اینکه بازیکنان هر روز دنبال چک و پول های خود بودند و هزار مشکل وجود داشت اما امروز که زیر نظر وزارت ورزش هستند از هر لحاط اوکی هستند و امکانات دارند. هر وقت هم گیر می کنند وزارت سریع به آنها تزریق مالی انجام می هد. الان خصوصی سازی یعنی می خواهند تیم را به پیشکسوتان بدهند در حالیکه این دسته خودشان دارند از باشگاه حقوق می گیرند.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: وقتی سهام دو تیم در بورس عرضه شود، فردا روزی یکی از این دو تیم ببازد، مطمئن باشید همین طرفداران جلوی اتوبوس را می گیرند و اعمال نظر می کنند که مثلا در ترکیب جای حسین، حسن را بگذار و آنها تصمیم گیرنده می شوند. ما که منچستر و بایرن و میلان نیستیم که همه چیز عادی و روتین و تعریف شده باشد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=21376

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.