استقلال غول کش آسیایی | آوای استقلال
1
سپاهان غول سه امتیازی!

استقلال غول کش آسیایی

  • کد خبر : 32694
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
استقلال غول کش آسیایی
استقلال امسال به لطف کارشکنی، سخت ترین سال تمام طول تاریخ پر افتخارش را می گذراند.

به گزارش آوای استقلال، دوران سخت و پر تبعیضی که سالها پیش استارت خورد، در زمان سلطانی فر به اوج خود رسید و بعد از رفتن وزیرِ به شدت پرسپولیسی توسط افرادی که او در بخش های مهم چید، همچنان ادامه دارد.
استقلال قربانی نگاه های رنگی و کینه توزی های کهنه شده است و متاسفانه هیچ کدام از مسئولین ورزشی که روی کار آمدند هم نه تنها تلاشی برای برقراری عدالت نکردند بلکه خود ادامه دهنده ظلم مرسوم شده علیه استقلال شدند.
هر که هر کاری از دستش برآمد علیه استقلال انجام داد تا تیمی معمولی روانه مسابقات شود اما این تیمِ دست و پا بسته مظلوم در دو هفته ابتدای لیگ در برابر دو تیم خوب و ریشه دار،مقتدرانه جنگید و امتیازات بازی را کسب کرد.
بازی در آبادان و برد برابر تیم خوب و تکنیکی صنعت نفت، بازی با ملوان همیشه قدرتمند و برد مقابل این تیم جنگنده کار یک تیم معمولی نیست، برد در دو بازی سخت متوالی کار هر تیمی نیست چه برسد به یک تیم معمولی اما استقلال به رغم تمام تلاش ها برای نابودی اش، همچنان استقلال است. همچنان نامش اعتبار و قدرت دارد همچنان ترس بر دل هر حریفی می اندازد برای چنین تیمی که آبروی فوتبال ایران در آسیا است، تیمی که هر بازیکن و مربی خارجی قبل از حضور در این تیم با یک سرچ ساده ابهت، عظمت و اعتبارش در آسیا به واسطه دو قهرمانی اش را می فهمد، پا پس کشیدن و تن به تقدیر دادن اصلا معنا ندارد!
استقلال همواره در تاریخ با شکوه خود ثابت کرده است هرگاه فعل خواستن را صرف کرده از عهده انجام هر کاری بر آمده است. دومین قهرمانی آسیایی این تیم درست در زمانی اتفاق افتاد که حتی پول برپایی اردو و اقامت در هتل را نداشتند و هزینه بلیط بازگشت از مسابقات را بازیکنان از جیب خودشان پرداخت کردند و پاداش را هم که نگوییم… پس لطفا استقلال را از سپاهان نترسانید. سپاهان چه امسال که در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته چه سالهای قبل از این،همیشه تیم خوبی بوده و بلای جان استقلال و پرسپولیس!
اما استقلال هم استقلال است؛ قطب اصلی فوتبال کشور.
حتی اگر همه مسئولین کشور علیه این تیم متحد شوند باز به پشتوانه اعتبار و نامش به پشتوانه هواداران بی شمارش، قدرت این فوتبال و هیجان بخش لیگ باقی می ماند.
سپاهان امسال غول لیگ هم که باشد استقلال غول شکن آسیاست و هرگز از هیچ حریفی نهراسیده اما برد و باخت جزئی از فوتبال است از زیبایی های این ورزش مهیج.
گاهی قدرتمندترین تیم ها مقابل قعر نشینان شکست می خوردند و گاه قعر نشینان پدیده های لیگ می شوند و این خاصیت فوتبال است؛غیر قابل پیشبینی و غافلگیر کننده.
برد و باخت در فوتبال بویژه در ایران ربط چندانی به پول و دارایی تیم ها ندارد نه اینکه بی تاثیر است اما تضمین کننده نیست.
مگر تراکتور تیم متمول لیگ که خریدهای نجومی داشته در دو بازی نخست خود نتیجه را واگذار نکرده و مگر پرسپولیس گرانترین تیم لیگ و خزانه دار دولت برای غلبه بر تیم های ضعیف به کمک داور متوسل نشد؟
سپاهان هم می تواند تراکتور دیگری باشد اگر استقلال اراده اش بر بردن باشد به زور غیرتش، با تکیه بر تفکرات فنی و با سلاح توانمندی سرداران آبی پوش این سه امتیاز را هم به حساب خود واریز می کند.
استقلال را در معمولی ترین شرایطش هم از تیمی نترسانید.
بازی با سپاهان هم مثل همه بازی های دیگر  سه امتیاز دارد بی جهت به این دیدار حساسیت ندهید.
سپاهان اگر غول لیگ هم باشد استقلال غول کش آسیاست…

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32694

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.