استقلال را داخلی ها حذف کردند | آوای استقلال
3
اعتراف آصفی به حمایت از پرسپولیس!

استقلال را داخلی ها حذف کردند

  • کد خبر : 32256
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۹
استقلال را داخلی ها حذف کردند
روابط عمومی فدراسیون فوتبال روز گذشته در سالن آمفی تاتر هتل آکادمی کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال را به نحو بسیار مطلوبی برگذار کرد.

به گزارش آوای استقلال، یکی از سخنرانان این کارگاه آموزشی، حمیدرضا آصفی بود مردی که با رای خود یکی از مسببین حذف استقلال از آسیا است.
عضو کمیته بدوی در صحبت های خود صراحتا اعلام کرد که پرسپولیس با تلاش کمیته بدوی، کمیته استیناف و فدراسیون فوتبال حذف نشد!
آصفی گفت اگر کار دوستان در فدراسیون و در کمیته نبودند پرسپولیس هم حذف می شد. آقای آصفی شما که خودتان جزو افرادی بودید که به رغم دیدن ناراحتی شدید هواداران استقلال و آنهمه تبعیضی که علیه این تیم می شود رای به حذف استقلال دادید چرا ماجرا را از طرفی که خودتان مقصر هستید هم تعریف نمی کنید؟
دوستان شما در کمیته چه افرادی هستند مگر شما یکی از اعضای پر نفوذ و تاثیرگذار آن نیستید؟
ماجرا را از هر طرف بررسی کنیم نقش پر رنگ شما و جعفر سمیعی در حذف استقلال و عدم حذف پرسپولیس غیر قابل انکار است،سمیعی به خاطر یک سال حضور در جمع پرسپولیسی ها خوش خدمتی بزرگی به آنها و البته لجاجت ناجوانمردانه ای با استقلالی ها کرد اما شما با سابقه سالها حضور در هیئت مدیره استقلال نه تنها به این تیم خدمت نکردید بلکه به نفع پرسپولیس چرخش کرده و به ظلمی که در حق استقلال و میلیونها هوادارانش شد، نقش پر رنگی ایفا کردید.
شما می گویید در زمانی که بحث مجوز حرفه ای مطرح بود شما یک مصاحبه انجام ندادید، آقای آصفی برای اینکه آن زمان کسی نمی دانست شما و جعفر سمیعی اعضای آن کمیته هستید این آوای استقلال بود که چون به شدت پیگیر شرایط استقلال در این ماجرا بود توانست اعضای محرمانه کمیته ها را هم بفهمد و منتشر کند…
آقای آصفی تعجب می کنیم چگونه شما را سالها پیش خادم کشور می دانستیم …

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=32256

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.