استقلال را بی روحیه نکنیم | آوای استقلال
1
بازی با تراکتورسازی حیثیتی است نه تدارکاتی

استقلال را بی روحیه نکنیم

  • کد خبر : 30837
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
استقلال را بی روحیه نکنیم
پس از اتفاقاتی که در هفته بیست و نهم رقم خورد، استقلال به این واقعیت تلخ رسید که به واسطه برخی اشتباهات داخلی و اتفاقات تلخ داوری، شانس قهرمانی در لیگ بیست و دوم را از دست داده است و حتی در صورت پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته پایانی لیگ برتر باز هم نمی تواند به چنین عنوانی دست پیدا کند.

به گزارش آوای استقلال، بعد از این اتفاقات، گروهی از هواداران استقلال در فضای مجازی به کادر فنی پیشنهاد کردند بازی با تراکتورسازی را به چشم یک مسابقه تدارکاتی جهت آماده سازی تیم برای حضور در جام حذفی ببیند، هر چند این هواداران قطعا نیت خیر داشتند اما درخواستی که مطرح کرده‌اند اصلاً با واقعیت فوتبال منطبق نیست و سرمربی تیم تحت هیچ شرایطی نباید چنین کاری را انجام بدهد.
ما لیگ برتر را از دست دادیم اما قرار نیست اعتبار استقلال و احساسات تماشاگرانی که ورزشگاه می‌آیند را به بازی بگیریم .
مسابقه با تراکتورسازی نه تنها تدارکاتی نیست بلکه کاملا هم حیثیتی محسوب می‌شود و استقلال باید با پیروزی در آن قدرت فنی و بازپروری امید خود  را به رخ بکشد.
در حال حاضر اصلا وقت مناسبی برای مطرح کردن طرح بازی تدارکاتی نیست و اگر استقلال پنج شنبه برابر تراکتورسازی در تهران مغلوب شود حتماً با روحیه بدی به مصاف نساجی در نیمه نهایی جام حذفی می‌رود و این دقیقا همان اتفاقی است که تحت هیچ شرایطی نباید رخ بدهد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=30837

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.