استقلال در لیگ بیست و یکم | هفته به هفته با شاگردان فرهاد مجیدی | آوای استقلال
1

استقلال در لیگ بیست و یکم | هفته به هفته با شاگردان فرهاد مجیدی

  • کد خبر : 13892
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
استقلال در لیگ بیست و یکم | هفته به هفته با شاگردان فرهاد مجیدی
برنامه بازی های استقلال در لیگ بیست و یکم مشخص شد.

به گزارش آوای استقلال، استقلال در جریان قرعه کشی رقابت های لیگ بیست و یکم رقبای خود را شناخت و حالا این تیم می تواند با دست بازتری به آماده سازی خود بپردازد و رقبا را آنالیز کند.

آبی های تهران فصل خود را با هوادار، تیم تازه لیگ برتری شده، آغاز می کنند. آبی های تهران فصل گذشته نیز فصل را با مس رفسنجان که به تازگی به رقابت های لیگ برتر صعود کرده بود، آغاز کرده و با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسیدند. استقلال اسما میهمان هوادار است اما این دیدار در تهران برگزار می شود و استقلال خیلی هم در این دیدار دور از خانه بازی نمی کند و با توجه به این که هواداری ها به رقابت های سطح اول فوتبال ایران هنوز عادت نکرده اند، استقلال در این دیدار می تواند با ارائه نمایشی قابل قبول به پیروزی برسد.

در ادامه آبی های تهران از ذوب آهن میزبانی می کنند. تیمی که فصل گذشته در یکقدمی سقوط به رقابت های لیگ یک قرار داشت و برای این فصل مهدی تارتار را روی نیمکت خود دارد. استقلال به احتمال زیاد در همین دیدار محک بسیار جدی ای بخورد و اگر استقلال بتواند از این دیدار سه امتیاز را به دست آورد می توانیم به این تیم امیدوار باشیم. استقلال در فصول گذشته با توجه به شروع های نه چندان خوبش فرصت سوزی های زیادی می کرد.

استقلال در هفته سوم باید به تبریز برود و اگر از این دیدگاه به قضیه نگاه کنیم که آبی ها در سرمای زمستان به تبریز سفر نمی کنند، این اتفاق خوبی برای شاگردان مجیدی است و با توجه به شرایط نه چندان خوب تراکتور بهتر است تیم مجیدی قبل از سر و شکل گرفتن بازیکنان کم تجربه تراکتور با این تیم بازی کند.

هفته چهارم جایی است که استقلال باید با دومین تیم تازه لیگ برتری شده یعنی فجرسپاسی شیراز بازی کند و هفته بعدش هم باید به مصاف نساجی برود به احتمال زیاد بازی با نساجی به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وطنی در تهران برگزار می شود و با توجه به این که استقلال نیم فصل دوم نیز میزبان این تیم است، از سفر به قائمشهر و آب و هوای خاص این منطقه نجات پیدا می کند. البته نساجی در تلاش است زمین چمن ورزشگاه شهدای ساری را برای میزبانی موقت آماده کند که اگر این زمین از سوی سازمان لیگ تایید شود، استقلال برای بازی با نساجی، به ساری سفر می کند.

استقلال در ۵ هفته نخست لیگ برتر، به ترتیب با هوادار، ذوب آهن، تراکتور، فجرسپاسی و نساجی بازی می کند که این یک شروع مناسب برای آبی ها محسوب می شود.

شاگردان مجیدی اولین محک جدی خود را در هفته ششم و مقابل شاگردان امیر قلعه نویی می خورند و قطعا این دیدار عیار تیم مجیدی را به خوبی مشخص می کند و این پکیج شش هفته ای به راحتی شمایی کلی از استقلال مدل لیگ بیست و یکم را به ما نشان می دهد. پس از هفته هفتم و بازی با آبادانی ها در آزادی، استقلال باید در تهران به مصاف پرسپولیس برود و بعد از دربی میزبان پیکان است. با این تفاسیر اگر نساجی مجوز بازی در زمین ساری را نگیرد، استقلال از هفته چهارم تا هفته نهم از تهران خارج نمی شود و فرصت خوبی دارد تا از این قضیه استفاده کند.

مجیدی در هشت هفته ابتدایی می تواند جای پای خود را در استقلال محکم کند و اگر در این هفته ها استقلال بتواند خودش را به صدر جدول برساند شانس قهرمانی این تیم بسیار بالا می رود و با توجه به سیاست مدیریت جدید باشگاه استقلال بعید است اتفاقات عجیب و غریب فصل گذشته گریبان آبی ها را بگیرد.

هفته نهم استقلال میزبان پیکان است و هفته دهم میهمان سپاهان. در قیاس با ۵ بازی اول، ۵ بازی دوم آبی ها سنگین تر است. بازی با گل گهر، نفت آبادان، پرسپولیس، پیکان و سپاهان تاثیر زیادی در سرنوشت استقلال دارد.

در پنج هفته پایانی نیم فصل اول، استقلال ابتدا با پدیده در تهران، سپس با فولاد در اهواز، با آلومینیوم در تهران، مس در رفسنجان و نفت مسجدسلیمان در تهران به میدان می رود. این ۵ بازی هم برای استقلال چندان سنگین نیست.

اگر استقلال تا هفته های پایانی نیم فصل دوم خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد می تواند از برنامه متعادل خود در هفته های پایانی سود ببرد. آن ها وقتی در نیم فصل دوم به ۴ هفته پایانی لیگ برسند با رقبای گردن کلفتی همچون سپاهان و پرسپولیس بازی کرده اند و باید به ترتیب مقابل فولاد در تهران، آلومینیوم در اراک، مس در تهران و نفت مسجدسلیمان در خانه حریف بازی کنند. سنگینی لیگ برای استقلال در هفته های میانی است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=13892

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.