استقلال تا آخرین لحظه باید بجنگد | آوای استقلال
1
درس بزرگ جام جهانی

استقلال تا آخرین لحظه باید بجنگد

  • کد خبر : 28650
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۳:۴۲
استقلال تا آخرین لحظه باید بجنگد
جام جهانی با قهرمانی آرژانتین تمام شد و حالا باید برای تماشای دوره جدید این مسابقات ۴ سال دیگر صبر کرد .

به گزارش خبرنگار استقلال، جام جهانی جدا از زیبایی هایی که دارد ،همواره می تواند به عنوان یک دانشگاه ارزشمند در ارتقای سطح کیفی فوتبال نقش آفرینی کند و باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. در این میان قطعاً مربیان و بازیکنان استقلال نیز باید مسابقات را به چشم  یک کلاس درس با اساتید فوق العاده مجرب نگاه کنند به ویژه بازی فینال که به همه ما درس داد.

ایستادگی تا آخرین لحظه

نکته فوق العاده مهمی که از فینال جام جهانی آموختیم ایستادگی تا آخرین لحظه بود. آرژانتین در نیمه اول با دو گل پیش افتاد اما کمتر از ۵ دقیقه در نیمه دوم غفلت کرد تا فرانسه به لطف امیدوار ماندن و از دست ندادن حس بازگشت خود کار را به تساوی بکشاند تا مسابقه به وقت اضافه برود. در وقت اضافه بود که لیونل مسی دوباره گل زد و آرژانتینی ها را در آستانه فتح جام قرار داد اما فرانسه به لطف درخشش امباپه بار دیگر کار را به تساوی کشاند تا همه چیز در ضیافت پنالتی ها مشخص شود. در واقع هیچ کدام از دو تیم تسلیم نشدند و این دقیقاً همان نکته مهم نیست که استقلال و استقلالی ها باید از آن درس بگیرند.

جنگیدن تا آخرین مسابقه

اتفاقاتی که در فینال به وقوع پیوست باید برای استقلال سرمشق باشد .در همین دربی شاید ما از پرسپولیس عقب بیفتیم اصلاً شاید با دو گل از ما جلو بیفتند اما تحت هیچ شرایطی نباید امید خودمان را از دست بدهیم. تیمی قهرمان این فصل میشود که تا آخرین لحظه به جنگد و برای جنگیدن نیازمند جنگجویان ای هستیم که سلاح های خود را به همین راحتی زمین نگذارند. آرژانتین قهرمان شد چون پس از باخت به عربستان به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرد، شروع به تدبیر برای تغییر شرایط خود کرد بنابراین استقلال هم باید تا آخرین هفته مسابقات امیدواران بجنگند و مقتدرانه برای دفاع از قهرمانی خود وارد زمین شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28650

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.