استقلال به فکر اردوی خارجی باشد  | آوای استقلال
4
تعطیلی دو ماهه یعنی آفت بزرگ 

استقلال به فکر اردوی خارجی باشد 

  • کد خبر : 27845
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
استقلال به فکر اردوی خارجی باشد 
امروز مشخص شد که هفته دوازدهم لیگ برتر تعطیل خواهد بود و تا پس از جام جهانی دیداری برگزار نخواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، به این ترتیب لیگ برتر پس از برگزاری هفته یازدهم به خواب خرگوشی می رود و ما دو ماه مسابقات رسمی باشگاهی در این عرصه نخواهیم داشت. اتفاقی که قطعاً خوشایند تیم های مدعی و به ویژه استقلال نیست چون حالا تازه به فرم مطلوب تاکتیکی رسیده ایم و می توانیم خودمان را به تمام رقبا دیکته کنیم اما از بد حادثه و البته خوش شانسی پرسپولیس، مسابقه ای در کار نخواهد بود و پس از پایان هفته یازدهم همه چیز تا اوایل دی ماه یا حداقل روزهای پایانی آذر ماه جمع می‌شود.

آفت انگیزه 

وقتی مسابقه ای در کار نباشد انگیزه بازیکنان تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می کند. همواره شاهد هستیم که تمرینات ابتدای فصل برای فوتبالیست ها بسیار عذاب آور و خسته کننده است چون باید بدنسازی دشوار و سنگینی را پشت سر بگذارند و می دانند که خبری از مسابقات رسمی نیست و چاره‌ای هم جز سپری کردن مراحل متعدد آماده سازی ندارند این مسئله قطعاً پس از تعطیلی لیگ برتر برای استقلال دردسر درست می‌کند و کادر فنی باید از همین حالا به فکر اتخاذ تدابیر مناسب باشند.

اردوی خارجی 

استقلال چاره ای ندارد جز اینکه دوباره بدنسازی کند و همین مسئله فشار مضاعفی به بازیکنان وارد خواهد کرد. از طرف دیگر حتماً باید دیدارهای تدارکاتی هم مدنظر قرار بگیرد چون تمرین خشک و خالی نه تنها کمکی نمی کند بلکه گاهی اوقات بیشتر باعث خراب شدن اعصاب نفرات می‌شود. در این وضعیت بهتر است مربیان و مدیران باشگاه در اندیشه برپایی یک اردوی تدارکاتی خارج از کشور باشند چون با چنین کاری می‌توان روحیه بازیکنان را افزایش داد و بازی های تدارکاتی نیز با تیم های خارجی برگزار کرد. قطعاً بازی کردن با خارجی ها انگیزه بیشتری میان نفرات ایجاد می‌کند و کمک خواهد کرد تا تعطیلات عذاب‌آور دو ماهه لیگ برتر را با دردسر کمتری پشت سر بگذارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27845

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.