استقلال به جای دشمن جدید، دنبال تاکتیک جدید باشد | آوای استقلال
2
مرد پرتغالی را توجیه کنید؛

استقلال به جای دشمن جدید، دنبال تاکتیک جدید باشد

  • کد خبر : 27062
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
استقلال به جای دشمن جدید، دنبال تاکتیک جدید باشد
رفتاری که سرمربی استقلال پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان انجام داد، حرکتی کاملاً غیرحرفه‌ای و حساسیت برانگیز بود.

به گزارش آوای استقلال، این حرکت به هیچ عنوان نباید تکرار شود چون بوی یک جدال تمام عیار از آن به گوش می رسد و متاسفانه مدیران باشگاه استقلال نیز پس از آن برای حل مسئله هیچ موضعی نگرفتند و تداوم آن در سایر مسابقات قطعاً دردسر های به مراتب بزرگتر ایجاد خواهد کرد.
اینکه استقلال فصل گذشته با چه شیوه تاکتیکی توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را بدست آورد، مسئله‌ای کاملاً خصوصی و مرتبط به سرمربی سابق این تیم است.
حتماً فرهاد مجیدی به این نتیجه رسیده بود که با آن سبک تاکتیکی می تواند موفق شود و اتفاقاً به بهترین شکل ممکن هم چنین کاری را به سرانجام رساند بنابراین هیچکس کس اجازه ندارد آن شرایط را به نقد بکشد چون وقتی تیم موفق شده و هواداران هنوز از قهرمانی بی شکست سرمست هستند، انتقاد به سبک تاکتیکی ارائه شده کاملا اشتباه است.

دشمن تراشی

واقعاً برایمان عجیب است ریکاردو ساپینتو که از فوتبال اروپا می آید، و کاملاً با اصول حرفه ای گری آشناست، چطور چنین حرف‌هایی را در مورد استقلال و فرهاد مجیدی می‌زند ؟چنین حرکات غیر حرفه ای توسط مرد پرتغالی هیچ حاصلی جز دشمن تراشی و اضافه کردن بر تعداد منتقدان نخواهد داشت. فراموش نکنیم صبر و حوصله فرهاد مجیدی و پیشکسوتان هم اندازه ای دارد و اصلاً نباید انتظار داشت آنها تا ابد به حرفهای ریکاردو پاسخ ندهند.

تاکتیک های جدید

حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که تدابیر تاکتیکی فرهاد مجیدی از نظر سرمربی کنونی نامناسب است، این مسئله باز هم باعث نمی‌شود تا وضعیت حال استقلال را به نقد نکشیم.
ساپینتو می‌گوید استقلال فصل گذشته فقط دفاع می کرد و از یک فرصت به بهترین شکل استفاده می کرد تا دروازه حریف را باز کند و به پیروزی برسد. اگر این ادعای او را بپذیریم، باید اذعان کنیم که استقلال حتماً شیوه تاکتیکی مناسبی داشته که توانسته این تئوری را به بهترین شکل ممکن پیاده کند بنابراین باید از سرمربی پرتغالی پرسید چرا تیمش همان تاکتیکی که در دوره مجیدی پیاده می‌شد را هم نمی تواند به طور دقیق داخل زمین ارائه کند؟اصلاً بهتر است این سوال را بپرسیم که چرا استقلال در فصل جدید نه فوتبال قشنگی بازی می کند که ریکاردو مرتب پز آن را به ما بدهد و نه اینکه همان شیوه اقتصادی فرهاد مجیدی را ادامه می دهد؟ سوالاتی است که اگر فرهاد یا هوادارانش مطرح کنند قطعاً ریکاردو پاسخ دقیقی برایشان نخواهد داشت.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=27062

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.