استقلال بعد از دربی اسناد بدهی ها را فاش کند | آوای استقلال
3
یکبار برای همیشه صادق باشید

استقلال بعد از دربی اسناد بدهی ها را فاش کند

  • کد خبر : 28437
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
استقلال بعد از دربی اسناد بدهی ها را فاش کند
استقلال می تواند بعد از دربی اسناد بدهی ها را فاش کند.

به گزارش آوای استقلال، هنگامی که علی فتح الله زاده دوباره به استقلال برگشت تا سمت مدیرعاملی این باشگاه را برعهده بگیرد، در جریان مشکلات مالی آبی ‌پوشان قرار داشت.
مسئله‌ای که البته اصلاً غیر منتظره و بی سابقه تلقی نمی‌شود و اگر استقلال و پرسپولیس طی سالیان اخیر مقطعی را بدون چنین دغدغه‌هایی سپری کرده باشند جای سوال دارد.
البته هیچ کس فکر نمی‌کرد تبعات دغدغه‌های مالی استقلال تا این حد باشد که حالا ما را در آستانه کسر امتیاز قرار بدهد همه این اتفاقات در حالی رخ داده که استقلال از بابت پذیره نویسی ۱۰ درصد از سهام خود در فرابورس،صاحب  درآمد ۳۵۹ میلیارد تومانی هم شد ولی مدیرعامل سابق باشگاه مدعی شد طی دوران مدیریت خودش ۲۴۰ میلیارد تومان از بدهی های باشگاه را پرداخت کرده است.
رقمی عجیب و غریب که البته هنوز اسناد و مدارک مربوط به اینکه به هر کدام از شاکیان چه میزان پرداخت شده رسانه‌ای نشده است.

اعلام اسامی طلبکاران

فتح الله زاده همان روز اول که مدیرعامل شد حمایت قاطعانه خود از آجورلو را اعلام کرد و انصافاً هم نباید مدیریت هیچکس را بدون سند و مدرک زیر سوال برد. به‌هرحال او  همان مدیری است که فصل قبل همراه با فرهاد مجیدی تیم را قهرمان کرد ولی اینکه هواداران بدانند استقلال به چه کسانی بدهکار بوده و چه مبالغی به آنها پرداخته شده است، حق واقعی و قانونی آنها محسوب می شود.

افشاگری بعد از دربی

طی دو هفته آینده استقلال با وجود همه این مشکلات، باید خود را مهیای دربی پایتخت کند بنابراین افشاگری در مورد اسناد و مدارک مالی فقط می تواند برای تیم دردسرساز شود اما پس از بازی روز ۲۹ آذر با پرسپولیس دیگر دلیلی برای پنهان کاری وجود ندارد و امیدواریم مدیران استقلال بدون ترس فهرستی که از طلبکاران و میزان پرداختی به آنها در اختیار دارند را رسانه‌ای کنند تا همه بفهمند درآمد این باشگاه صرف پاس کردن چک ها و پرداخت به چه افرادی شده است.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28437

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.