استقلال بعد از حذفی چند روز استراحت می کند؟ | آوای استقلال
5

استقلال بعد از حذفی چند روز استراحت می کند؟

  • کد خبر : 10288
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
استقلال بعد از حذفی چند روز استراحت می کند؟
تکلیف استقلال در رقابت‌های جام حذفی یا فردا شب بعد از دیدار این تیم مقابل گل گهر مشخص شده و یا اینکه با صعود شاگردان مجیدی به مرحله نهایی این جام، با کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی یکشنبه شب آینده و بعد از سوت دیدار فینال معلوم خواهد شد.

به گزارش آوای استقلال، این در حالی است که آبی‌پوشان باید حدود ۵ هفته بعد از این مسابقه در یک مصاف حیثیتی، حساس و سرنوشت ساز به دیدار الهلال عربستان از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود که این موضوع مجال استراحت و ریکاوری لازم را به بازیکنان این تیم نداده چرا که باید هرچه سریعتر استقلالی‌ها خود را مهیای دیدار مقابل الهلال عربستان کنند.

بر همین اساس و طبق برنامه ریزی کادرفنی آبی پوشان به محض مشخص شدن تکلیف خود در رقابت‌های جام حذفی استراحت سه تا پنج روزه را با تصمیم کادرفنی در دستور کار قرار داده و بعد از این چند روز، دوباره استقلالی ها دور هم جمع خواهند شد تا برای آماده سازی به منظور حضور پرقدرت مقابل الهلال استارت کار را بزنند.

این در حالی است که مباحث مربوط به ریکاوری و بدنسازی استقلالی ها و البته استراحت بازیکنان این تیم به بعد از این مسابقه موکول شده و به تناسب اعلام زمان فصل جدید رقابت های لیگ برتر این برنامه نیز بعد از دیدار مقابل الهلال قطعی شده و اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=10288

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.