استقلال برای پرداختی‌هایش به دیاباته و میلیچ سند ندارد | آوای استقلال
3

استقلال برای پرداختی‌هایش به دیاباته و میلیچ سند ندارد

  • کد خبر : 14533
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
استقلال برای پرداختی‌هایش به دیاباته و میلیچ سند ندارد
باشگاه استقلال در زمان مدیریت قبلی، بخشی از مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت کرده است اما هنوز مشخص نیست در آن زمان آیا این حواله‌ها به مقصد حساب این دو بازیکن خارجی نشسته است یا خیر؟

به گزارش آوای استقلال،به نقل از فرهیختگان، شکایت شیخ دیاباته از استقلال بابت مطالباتش به این باشگاه رسیده است. شیخ با گرفتن وکیل برانکو شکایت رسمی خود را از باشگاه استقلال به ثبت رساند تا بتواند مطالبات خود را دریافت کند. باشگاه استقلال به‌دنبال این است تا لایحه دفاعی را در این خصوص تنظیم کرده و خواستار پرداخت طلب این بازیکن به‌صورت قسطی باشد. جدا از مطالبات دو، سه ماه دیاباته بخشی از طلب این بازیکن مربوط به آپشن‌های قرارداد اوست‌‌.

شیخ دیاباته و هرویه میلیچ دو بازیکن خارجی تیم استقلال در فصل گذشته به‌دلیل مشکلات مالی در چند نوبت با مسئولان این باشگاه وارد چالش شدند. میلیچ در فصل بیستم در دو مقطع و در زمان سرمربیگری فکری و مجیدی به‌دلیل مشکلات مالی ایران را ترک کرد و تیرماه امسال نیز وقتی مشکلات مالی ادامه‌دار استقلال را دید راهی کشورش شد تا از طریق فیفا پیگیر دریافت مطالبات خود باشد.

همچنین دیاباته دیگر بازیکن خارجی استقلال هم مطالبات خود را از این باشگاه دریافت نکرده است. این درحالی است که این بازیکن کم‌ سر و صداتر از میلیچ رفتار کرد و در رسانه‌ها زیاد به موضوع دریافت نکردن حقوقش اعتراض نشان نداد اما در مقطع زمانی قبلی وی در مدت زمانی که در ایران نبود به شکل قانونی پرونده شکایت از استقلال بابت عدم دریافت مطالباتش را پیش برد.

در قرارداد اولیه دیاباته با استقلال ذکر شده، درصورتی‌که حقوق ماهیانه این بازیکن بیش از ۶۰ روز به تعویق بیفتد، شامل ۱۰ هزار دلار جریمه می‌شود. این موضوع جدا از حق فسخ قرارداد این بازیکن است و درصورت عدم پرداخت مطالبات، این بازیکن می‌تواند از طریق فیفا اقدام و قراردادش را فسخ کند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=14533

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.