استقلال با ۱۲ امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست داد | آوای استقلال
2
هشدار برهانی به مجیدی و بازیکنان

استقلال با ۱۲ امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست داد

  • کد خبر : 22507
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
استقلال با ۱۲ امتیاز اختلاف قهرمانی را از دست داد
آرش برهانی معتقد است استقلال باید حواسش را کاملا به قهرمانی بدهد.

به گزارش آوای استقلال، آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال براین باور است که بعد از حذف از جام حذفی پیرامون استقلال قدری پرحاشیه شده است. برهانی اما به آینده امیدوار است: «ما شرایط خوبی در لیگ داریم. استقلال رکوردهای قابل توجهی را به‌نام خودش ثبت کرده است. بهترین خط دفاع و بهترین خط حمله را داریم. اما بعد از جام حذفی کمی حال و هوای تیم تغییر کرد و حاشیه‌هایی ایجاد شد. با این حال تصور می‌کنم با درایت آقای آجورلو و فرهاد مجیدی مشکلی ایجاد نخواهد شد.»
برهانی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «حواشی به استقلال لطمه نمی‌زند. البته در فوتبال همه گونه اتفاقی رخ می‌دهد. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. زمانی ما ۱۲ امتیاز جلو بودیم و در آخر چهارم شدیم. الان هم مطمئن هستم با توجه به تجربه‌ای که آقای مجیدی و دیگر بازیکنان از گذشته دارند، اجازه نمی‌دهند این شگفتی به ضرر ما رخ دهد. چیزی تمام نشده است و باید با قدرت در بازی‌های آینده ظاهر شویم. بازی با نساجی یکی از بهترین بازی‌های ما بود. با نظم کار کردیم که در نهایت در پنالتی حذف شدیم.»
مهاجم سال‌های پیش استقلال درباره نگرش استقلالی‌ها نسبت به داوری نیز این صحبت‌ها را به میان آورده است: «این قدر استقلال در فصول قبل و حتی این فصل از بابت داوری ضرر کرده که ذهنیت بدی بین مربیان و بازیکنان وجود دارد. خودتان شاهد هستید که چه وضعیتی وجود دارد. امیدوارم داوران کمتر اشتباه کنند. آنها زحمت‌کش هستند.»
آینده آکادمی استقلال چه خواهد شد؟ آیا برهانی می‌تواند منشأ تحولات باشد؟ برهانی به این سؤال هم پاسخ می‌دهد: «من امیدوارم و همه تلاشم را می‌کنم که تیم بزرگسالان استقلال بتواند از محصولات خودش استفاده کند. این باعث می‌شود با فرهنگ و فلسفه باشگاه آشنا شود. با توجه به اینکه آقای آجورلو به آکادمی خیلی اهمیت می‌دهد، امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.»

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=22507

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.