استقلال با پین به توافق اولیه رسید؛ مربی ایتالیایی ماندنی شد | آوای استقلال
2

استقلال با پین به توافق اولیه رسید؛ مربی ایتالیایی ماندنی شد

  • کد خبر : 24018
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
استقلال با پین به توافق اولیه رسید؛ مربی ایتالیایی ماندنی شد
امروز مدیران باشگاه استقلال جلسه کوتاهی با مدیربرنامه ایرانی گابریله پین داشتند و در آن با این مربی ایتالیایی برای فصل آینده به توافق اولیه رسیدند.

به گزارش آوای استقلال، محسن ابراهیمی، مدیربرنامه ایرانی گابریله پین در جلسه کوتاهی که با مدیران باشگاه استقلال داشت، به توافقات اولیه دست پیدا کرده است و به نظر می رسد این مربی فصل آینده هم تحت شرایط خاص با استقلال به همکاری خود ادامه می دهد. این توافقات در حالتی صورت گرفته است که سرمربی فصل آینده استقلال ایرانی باشد چرا که در صورت استخدام مربی خارجی جدید، احتمال دارد سرمربی خارجی استقلال تیم فنی خودش را به ایران بیاورد و گابریل پین هم با هر سرمربی ای کار نمی کند.

ملاقات مدیربرنامه ایرانی گابریله پین با مصطفی آجورلو در حالی برگزار شد که شایعاتی پیرامون پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان به مربی ایتالیایی استقلال به گوش می رسید اما مدیربرنامه ایرانی پین ظرف کمتر از ۵ دقیقه با مدیرعامل استقلال برای ادامه همکاری به توافق رسید.

محسن ابراهیمی، مدیربرنامه ایرانی پین با تکذیب شایعه توافق این مربی با رقبای استقلال به طرفداری گفت:
درباره گابریله پین هیچ مذاکره ای با سپاهان و پرسپولیس صورت نگرفته است و آجورلو در حال حاضر این مربی را جزو کادرفنی استقلال می داند. سپاهان و پرسپولیس هم در حال حاضر سرمربی و کادرفنی خودشان را دارند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=24018

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.