استخراج طلا از چاه نفت!! | آوای استقلال
3
اختصاصی آوای استقلال

استخراج طلا از چاه نفت!!

  • کد خبر : 28816
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
استخراج طلا از چاه نفت!!
حقیقتا تماشای فوتبال دیگر اصلا ما را به وجد نمی آورد.

به گزارش آوای استقلال، نمی دانم تماما به خاطر حال وطن است یا دیدن آن‌همه بازی با کیفیت جام جهانی باز توقع مان را از فوتبال بالا برده است هر چه هست از فوتبال لذت نمی بریم اما به هر حال از اینکه استقلال تیم محبوب میلیونها ایرانی بتواند خودش را در جایگاه اصلی اش حفظ کند حس رضایت مثل روزنه نوری در دل تاریکی، امیدمان را زنده نگه می دارد.
در روزی که رقیب سنتی با تساوی مقابل پیکان فرصت را برای استقلال فراهم کرد تا فاصله اش را جبران کند، آبی پوشان به خوبی قدر این موقعیت را دانسته و به یک گل دیر هنگام، برد ارزشمندی را در کارنامه خود ثبت کردند تا در جدول تنها به خاطر تفاضل گل در رده دوم جدول قرار بگیرد.
بازی که نه زیبا بود نه پر هیجان(شاید هم ما با دیدن جام جهانی تا مدتها باید تاوان بدهیم، استقلال و پرسپولیس هم ندارد کلا لیگ مان در حد بازنشستگان اروپایی هم زیبا بازی نمی کنند)جدال پا شکستگان بود گویی، اما کسب سه امتیاز باعث شد اکنون حسی برای نوشتن داشته باشیم و بتوانیم به رغم کلی انتقاد از این فوتبال و لیگ گران قیمتِ بنجل، کمی مثبت بنویسیم و کمی تیمی را تحسین کنیم که دوستش داریم در هر شرایطی!
استقلال برد تا در کورس قهرمانی جز یک گل در تفاضل، اختلافی با رقیب سنتی اش که صدر جدول ایستاده بود، نداشته باشد و این امیدواری را له هواداران بی شمارش بدهد که امسال هم چنگ و دندان تیز کرده تا جام را بگیرد و به ویترین پر زرق و برقش اضافه کند!
آبی پوشان که در دقایق آخر گل برتری را به ثمر رساندند این نوید را به
دوستداران شان دادند که لااقل تا ثانیه های آخر بازی هم توانایی تغییر نتیجه را دارند و به ما هم این انگیزه بدهند که بنویسیم این سه امتیاز مثل استخراج طلا بود اما از چاه نفت!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=28816

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.