استخدام عزت اللهی برای استقلال ۶۰۰ هزار دلار آب می‌خورد! | آوای استقلال
5
فرهاد مجیدی در اندیشه شکار هافبک ملی پوش

استخدام عزت اللهی برای استقلال ۶۰۰ هزار دلار آب می‌خورد!

  • کد خبر : 5219
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
استخدام عزت اللهی برای استقلال ۶۰۰ هزار دلار آب می‌خورد!
شنیده می‌شود عزت‌اللهی موردتوجه کادرفنی فعلی استقلال و سرمربی آن یعنی فرهاد مجیدی قرار گرفته و برخی تلاش‌ها برای آبی‌پوش شدن این هافبک دفاعی آغاز شده است. با این حال مشکلات مالی مثل دو فصل گذشته همچنان سد راه این انتقال قرار دارد

به گزارش آوای استقلال،سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی تیم فوتبال وایله دانمارک که در فصل جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشته و به‌عنوان یکی از بهترین‌های فصل اخیر در لیگ این کشور اروپایی از او یاد می‌شود یک بار دیگر با نزدیک شدن به فصل نقل‌وانتقالات مورد توجه تیم‌های مطرح ازجمله استقلال قرار گرفته تا جایی که طی این چند روز اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره انتقال مدافع ملی‌پوش وایله دانمارک در فصل آینده به استقلال مطرح می‌شود.

عزت‌اللهی تا پیش از این و طی سال‌های گذشته نیز همواره مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود و این درحالی است که از زمان حضور وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال در این باشگاه تا روی کار آمدن استراماچونی، سرمربی فصل گذشته ایتالیایی آبی‌پوشان همواره عزت‌اللهی مدنظر استقلال بود و برخی مذاکرات نیز برای آبی‌پوش شدن این بازیکن اهل بندرانزلی انجام شده است.

نکته قابل توجه اینکه سعید فصل گذشته نیز زمانی که استقلال سرمربی نداشت و مذاکرات برای انتخاب سرمربی این تیم با گزینه‌های مختلف ادامه داشت قبل از انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی وقت استقلال نیز مدنظر تیم مدیریتی آن زمان باشگاه قرار گرفته بود. با این حال مذاکرات ناکام ماند و راه به جایی نبرد تا اینکه عزت‌اللهی در اواخر مردادماه گذشته درنهایت راهی دانمارک شد.

بر همین اساس و طبق شنیده‌های «فرهیختگان» حالا نیز یک بار دیگر شنیده می‌شود عزت‌اللهی موردتوجه کادرفنی فعلی استقلال و سرمربی آن یعنی فرهاد مجیدی قرار گرفته و برخی تلاش‌ها برای آبی‌پوش شدن این هافبک دفاعی آغاز شده است. با این حال مشکلات مالی مثل دو فصل گذشته همچنان سد راه این انتقال قرار دارد و از آنجایی که حدود ۶۰۰ هزار دلار فقط باید به‌عنوان مبلغ رضایتنامه عزت‌اللهی به باشگاه دانمارکی پرداخت شود به نظر می‌رسد باز هم درنهایت استقلالی شدن هافبک ملی‌پوش وایله در این مقطع که آبی‌ها با مشکلات مالی فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند نشدنی باشد.

نکته قابل توجه دیگر اینکه عزت‌اللهی قصد دارد همچنان به فوتبال خود در اروپا ادامه بدهد و این درحالی است که در صورت عدم تحقق این امر گزینه اول برای انتقال این بازیکن تیم‌های قطری به‌شمار می‌رود. با این حال سپاهانی‌ها نیز که در این سال‌ها نشان داده‌اند مشکلات مالی کمتر آنها را از هدف‌شان دور کرده عزم خود را جزم کرده‌اند تا به هر شکل ممکن برای فصل آینده سعید عزت‌اللهی را اصفهانی کنند. هر چند وی روزهای خوبی را در دانمارک سپری می‌کند و اخیرا حتی برخی رسانه‌های این کشور ستاره ایرانی را به تیم مطرح بروندبی پیشنهاد کردند و بعید به نظر می‌رسد که او را فصل بعد در لیگ ایران ببینیم.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=5219

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.