از کسری بودجه ۹۰ میلیاردی استقلال تا کوچ احتمالی ستاره‌ها؛ چرا باید خیال هوادار استقلال راحت باشد؟! | آوای استقلال
3
گزارش اختصاصی آوای استقلال؛

از کسری بودجه ۹۰ میلیاردی استقلال تا کوچ احتمالی ستاره‌ها؛ چرا باید خیال هوادار استقلال راحت باشد؟!

  • کد خبر : 6676
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
از کسری بودجه ۹۰ میلیاردی استقلال تا کوچ احتمالی ستاره‌ها؛ چرا باید خیال هوادار استقلال راحت باشد؟!
عدم شفافیت مالی در ساختار مدیریت باشگاه همچنان یکی از معضلات بزرگ استقلال است! برخلاف آنچه هئیت مدیره مصوب کرده بود هنوز مدیرعامل گزارش شفافی از هزینه های صورت گرفته ارائه نکرده است! هیچ کسی نمی داند دقیقا پول های وب کجا هزینه شد؟ سرنوشت کمک ده میلیاردی ایرانسل چه شد؟

به گزارش آوای استقلال،پس از ملاقات فرهاد مجیدی با اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال هواداران استقلال، گمانه زنی های مختلفی در خصوص حل مشکلات مالی این باشگاه در هفته های پیش رو شکل گرفت اما نکته قابل تاملی که نمی توان از آن به سادگی عبور کرد مساله کسری بودجه کلان باشگاه استقلال است که اگر فکری به حال آن نشود، قاعدتا خیلی زودتر از آنچه تصور می رود دوباره بحران مالی در مجموعه استقلال فراگیر خواهد شد.

وعده اعضای هئیت مدیره به فرهاد مجیدی بابت حل مشکل مالی این باشگاه قاعدتا تزریق بخشی از پول مورد نیاز باشگاه استقلال خواهد بود اما نکته مهم این است که استقلال در مقطع کنونی نیاز به رقمی حدود ۹۰ میلیارد تومان دارد تا بتواند مطالبات بازیکنان، کادر فنی و شاکیان خود را پرداخت کند تا همانند رقیب سعودی خود بدهی‌هایش صفر شود.

هرچند مسوولان باشگاه استقلال مدعی هستند حقوق و دستمزد بازیکنان پرداخت شده است اما باید از شخص مدیرعامل سوال کرد چرا درباره بدهی به بازیکنان خارجی نظیر میلیچ و دیاباته شفاف سازی نمی‌شود؟ انتشار پرداختی به بازیکنانی که رقم  قراردادشان از یک میلیارد تومان تجاوز نمی کند کار بزرگی نیست،اما یک سوال بی پاسخ اینجاست که دوستان در باشگاه استقلال چرا همین اتفاق را برای سایر بازیکنان استقلال عملیاتی نمی کنند تا حقایق درباره پرداخت ها به تمام بازیکنان فاش شود.

فرهاد مجیدی در جریان ملاقات دیروز با اعضای هئیت مدیره دغدغه های خود را با آنها در میان گذاشت تا تصمیم گیران باشگاه متوجه شوند ماجرا از چه قرار است، البته که آنها نیز در جریان این تراژدی مالی و کابوس پولی قرار دارند اما نکته اینجاست راه حل برای درمان این بحران مالی چیست؟ آیا هئیت مدیره استقلال همچنان قرار است روی توانمندی مالی علی نامداری حساب باز کند؟ علی نامداری تا به اینجای کار به عنوان یک هوادار بخش قابل توجهی از مشکلات مالی این باشگاه بزرگ را برطرف کرده است اما سوال مهم اینجاست که علی نامداری تا کی می تواند بار این مشکلات را به تنهایی بر دوش بکشد، آیا او حاضر است در ادامه راه باز هم مشکلات مالی استقلال را مرتفع سازد؟

عدم شفافیت مالی در ساختار مدیریت باشگاه همچنان یکی از معضلات بزرگ استقلال است! برخلاف آنچه هئیت مدیره مصوب کرده بود هنوز مدیرعامل گزارش شفافی از هزینه های صورت گرفته ارائه نکرده است! هیچ کسی نمی داند دقیقا پول های وب کجا هزینه شد؟ سرنوشت کمک ده میلیاردی ایرانسل چه شد؟

هواداران استقلال با بیم و امید فراوانی اتفاقات مدیریتی باشگاه را دنبال می کنند،آنها از یک سو نگران سرنوشت تیم مورد علاقه خود در ادامه مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستند، از طرفی دغدغه فصل آینده را دارند به ویژه که این روزها اخبار متعددی به گوش می رسد که ستاره های استقلال که قراردادشان به اتمام رسیده مورد توجه باشگاه حریف قرار گرفته اند و اگر کوتاهی و تاخیری صورت گیرد ممکن است آنها از مجموعه استقلال جدا شوند؟

به این دغدغه ها بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه را نیز باید اضافه کرد،اتفاقی که تا به امروز با مقاومت وزارت ورزش و جوانان همراه شده و اعضای هئیت مدیره طبق اختیاراتی که دارند هنوز نتوانسته اند نظرات و تصمیمات خود را عملیاتی کنند، لذا باید با به شکل شفاف تاکید کرد هواداران استقلال نه خیال‌شان راحت نیست بلکه به شدت نگران روزهای سخت پیش رو هستند به ویژه که خوب می دانند باید در جنگی نا با برابر با رقبای خود به میدان بروند تا شاید بتوانند از حق خود دفاع کنند.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=6676

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.