پشت پرده مخالفت درودگر با کارگزار استقلال چیست؟ | آوای استقلال
1
از موضع رسمی سازمان بازرسی تا تکذیب ادعای عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ

پشت پرده مخالفت درودگر با کارگزار استقلال چیست؟

  • کد خبر : 16528
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
پشت پرده مخالفت درودگر با کارگزار استقلال چیست؟
بهتر نیست یکبار برای همیشه جلوی برخی مسائل گرفته شود تا امثال درودگر به جای اینکه فضا را متشنج کنند، کمی به فکر سر و سامان دادن به فوتبال باشند؟

به گزارش آوای استقلال، صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ به شکل عجیبی شمشیر را از رو برای استقلال بسته و به هر شکلی در فضای رسانه به دنبال ایجاد التهاب علیه این باشگاه است. سوابق درودگر نشان می‌دهد که او به شدت علایق رنگی دارد و در سال‌های اخیر با برخی اقدامات ضرباتی به استقلال زده که از ذهن هواداران پاک نخواهد شد، اما زمان به خوبی نیت افراد را نشان داد.

درودگر که در بحث اجرای تبلیغات محیطی به شکل عجیبی در همه رسانه‌ها دیده می‌شود، روز گذشته گفته بود باشگاه‌ها باید صد در صد تضامین بانکی را برای تبلیغات محیطی بدهند، اما درصد نهایی را سازمان بازرسی اعلام می‌کند. سازمان بازرسی هم اعلام کرده که میزان درصد تضمین ۲۵ درصد قرارداد باشگاه‌ها با کارگزار است و تضامین نیز صرفا پول نقد نیست و می‌تواند هر چیزی باشد. این مسئله به خوبی نشان داد که اولا ادعای درودگر مبنی بر تضمین صد در صدی صحت ندارد، هر چند که بحث حمایت از باشگاه‌ها را مطرح کرده باشد.

نکته بعدی، دلیل زمانی بود که سازمان لیگ برای ارائه تضامین بانکی به استقلال و پرسپولیس داده بود که روز گذشته به پایان رسید، اما سازمان بازرسی اعلام کرد که این دو باشگاه همچنان فرصت دارند. نکه سوم و اصلی این است که چرا درودگر اصرار دارد که اقدام صحیح باشگاه استقلال برای اجرای تبلیغات محیطی را زیر سؤال ببرد؟ پشت پرده این همه اصرار چیست که می‌خواهند به گونه‌ای القا کنند که استقلال نمی‌تواند تبلیغات محیطی را اجرا کند و به باشگاه‌های دیگر هم ضرر می‌زند؟ پست سر امثال درودگر چه کسانی هستند که فکر می‌کنند منافع‌شان به خطر افتاده و سعی می‌کنند تبلیغات محیطی را سازمان لیگ اجرا کند؟

چطور وقتی باشگاه‌ها گلایه می‌کنند سازمان لیگ حق تبلیغات محیطی آنها را نداده یا کمتر داده، برخی از مدیران باشگاه به واسطه ارتباط‌هایی که در سازمان لیگ دارند با طرح باشگاه استقلال مخالفت می‌کنند؟ بهتر نیست یکبار برای همیشه جلوی برخی مسائل گرفته شود تا امثال درودگر به جای اینکه فضا را متشنج کنند، کمی به فکر سر و سامان دادن به فوتبال باشند؟

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=16528

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.