از ماست که بر ماست | آوای استقلال
3
استقلال قافیه را همان روز باخت که سکوت کرد!

از ماست که بر ماست

  • کد خبر : 25095
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۱۳
از ماست که بر ماست
حال و روز قهرمان رکورد ساز لیگ برتر فوتبال ایران خوب نیست به شدت در نقل و انتقالات از قافله عقب مانده و بازیکنان خوب و تاثیرگذارش را نیز یک به یک از دست می دهد.

به گزارش آوای استقلال، متاسفانه مدیریت لباس نظامی اش را تن کرده و کوچکترین اهمیتی به درخواست و مطالبه به حق هواداران نمی‌دهد و شاید در این مورد مقصران اصلی هواداران باشند. آنهایی که برای خلاص شدن از دست مهره های خیانتکار سلطانیفر به ستوه آمده و به آجورلو رضایت دادند !
اشتباه بزرگ هواداران اما از آنجایی آغاز شد که به انتخابهای به شدت غلط آجورلو تن داده و هیچ واکنشی در مقابل تصاحب و تسخیر باشگاه محبوبشان توسط پرسپولیسی ها نداشتند.
آن زمان که آجورلو که گویا این سالها از ورزش دور بوده و نمی‌داند سعید فتاحی(به شدت پرسپولیس با آن ادبیات چاله میدانی) چه بلایایی سر استقلال و هوادارانش آورده یا می داند و برایش اهمیت ندارد را به استقلال آورد و هوادار سکوت کرد!
نگارنده همان زمان با استوری های اعتراضی در خصوص ورود سعید فتاحی(شخصی که از غیاب استقلال و حضورش در اردوی ترکیه نهایت استفاده را برد و با وقاحت تمام تاریخ سوپر جام را در زمان حضور آبی پوشان در اردو انتخاب کرد و از تصمیم خود بازنگشت و به تنهایی سوپرجام را از استقلال گرفت و به پرسپولیس محبوبش اهدا کرد) و تبعات این حضور آگاه کردم اما متاسفانه هیچ واکنشی از هواداران دیده نشد تا آجورلو بداند زخمی که هواداران این تیم از وزارت سلطانیفر خورده اند “کاری تر” از آن است که ضربه حضور پرسپولیسی ها در باشگاه محبوبشان، آزارشان بدهد از این رو بی مهابا برادر زاده به شدت پرسپولیسی اش را هم وارد کارزار کرد و حالا یک پای مذاکره کنندگان در نقل و انتقالات نافرجام باشگاه است!
هوادار حضور سعید آجورلوی پرسپولیسی را هم فهمید و دم نزد تا حالا کار در دست آنها باشد و ضربه های تخریبِ از روی عقده را محکم تر بزنند!
بله از ماست که بر ماست سکوت در برابر اهدای سمت ها به اقوام، دوستان و البته همکارانش در شهرداری حالا استقلال را به این روز انداخته است!

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25095

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.