از ساپینتو حمید استیلی نسازیم | آوای استقلال
3
قبول کنیم مجیدی رفته است

از ساپینتو حمید استیلی نسازیم

  • کد خبر : 25437
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
از ساپینتو حمید استیلی نسازیم
جدایی فرهاد مجیدی قطعاً برای هیچکدام از هواداران استقلال اتفاق مسرت بخش و جذابی نبود.

به گزارش آوای استقلال، ستاره ای که همچون دوران بازیگری خود، در عرصه مربیگری هم درخشید و توانست استقلال را برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بدون حتی یک شکست به عنوان قهرمانی این مسابقات برساند و رکوردی جاودانه خلق کند که در فصل آینده هم قطعا نمی‌توان آن را تداوم بخشید ولی به هر حال باید پذیرفت که فرهاد هم حق دارد برای آینده خود تصمیم بگیرد. او به این نتیجه رسید که چالش جدیدی را در عرصه سرمربیگری تجربه کند به همین خاطر از استقلال جدا شد و به لیگ حرفه ای امارات رفت.

ادامه زندگی

قطعاً هواداران استقلال آنقدر حرفه ای هستند که فرهاد مجیدی را بابت این تصمیم ملامت نکند. آنها همچنین حتماً به این بلوغ فکری هم رسیده‌اند که استقلال از همه بازیکنانش بزرگتر است فرهاد مجیدی یک جز بسیار قابل احترام از یک کل بسیار ارزشمند به نام استقلال است. یک استقلالی که فصل گذشته واقعاً برای این تیم مایه گذاشت ولی حالا به هر دلیلی ترجیح داده در تیم دیگری کار کند اما رفتن به معنای پایان دنیا نیست و استقلال باید به زندگی مقتدرانه خود همچنان ادامه بدهد.

درس عبرت از ماجرای استیلی

فرهاد رفت و باشگاه یک مربی پرتغالی به نام ریکاردو ساپینتو را به عنوان جانشین انتخاب کرد. قطعاً ریکاردو در داستان جدایی مجیدی هیچ نقشی نداشته و حتی می توان گفت تا چند ماه قبل اصلاً شاید شخصی به نام فرهاد مجیدی را هم نمی شناخته است بنابراین حواس هواداران باید جمع باشد و از همین حالا در مقام مقایسه او با فرهاد بر نیایند. استقلال قطعاً در فصل آینده روزهای چالشی هم خواهد داشت اما به محض ایجاد اولین مشکل نباید ساپینتو را با فرهاد مجیدی مقایسه کرد و سرمربی سابق را همچون چمتق بر سرش کوبید. فراموش نکنیم چنین اشتباه بزرگی را هواداران پرسپولیس بالغ بر یک دهه قبل مرتکب شدند و هر اتفاقی که در دوره سرمربیگری حمید استیلی رخ می داد بلافاصله علی دایی را برایش الم می کردند. ماحصل آن ماجرا، نهم شدن پرسپولیس در رقابت های فصل ۹۰_ ۹۱ بود
و خاطرات تلخی برای پرسپولیسی‌ها به جا گذاشت که هرگز نباید در فصل آینده برای استقلال تکرار شود.

لینک کوتاه : http://avayesteghlal.ir/?p=25437

ثبت دیدگاه شما

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.